Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی خرداد سال آینده مجددا به تیم ملی فوتسال ایران بر می‌گردد.

به گزارش قدس آنلاین، با بازگشت فالکائو اسطوره فوتسال برزیل به تیم ملی برای افزایش تعداد گل‌های ملی و شکستن رکورد وحید شمسایی بود که در ایران هم بر لزوم دعوت شمسایی به تیم ملی تاکید شد.

شمسایی تاکنون ۳۹۲ گل ملی به ثمر رسانده است و حالا با بازگشت دوباره فالکائو به تیم ملی، رکورد بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در آستانه شکستن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس فدراسیون فوتبال به همراه باشگاه تاسیسات دریایی و سیدمحمد ناظم الشریعه جلسات مشترکی را ترتیب دادند تا نحوه بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال مورد بررسی قرار بگیرد.

برنامه ریزی های اولیه هم برای دعوت وحید شمسایی صورت گرفته است. طبق تصمیمات کلی، قرار است خردادماه سال آینده تورنمنتی در خوزستان برگزار شود و وحید شمسایی با حضور در ترکیب تیم ملی در این تورنمنت، تعداد گل‌های ملی خود را افزایش بدهد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی مقابل افغانستان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود.

او ادامه داد: حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم ایران از آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س