Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، طی مراسمی با حکم حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، علی‌رضا امید‌بخش‌ عضو هیئت علمی گروه زبان اسپانیایی دانشکده زبان و ادبیات فارسی و هدی غفاری عضو هیئت علمی گروه حقوق عمومی و بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی به ترتیب جایگزین مرتضی خورسندی مدیر امور فرهنگی و عصمت مؤمنی مدیر برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی نعمت‌الله ایرانزاده معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، عبدالساده نیسی مدیر امور پژوهشی ماندانا تیشه‌یار سرپرست مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی و جمع دیگری از مسئولان و اساتید دانشگاه علامه حضور داشتند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات مرتضی خورسندی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد انرژی دانشکده اقتصاد در دوران مدیریت امور فرهنگی و عصمت مؤمنی عضو هیئت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در دوران مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر و به ترتیب علی‌رضا امید‌بخش و هدی غفاری به جای آنها منصوب شدند و حکم خود را دریافت کردند.

منبع:فارس

204

رئیس دانشگاه علامه حسین سلیمی مدیران جدید فرهنگی و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی منصوب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حوزه وزارتی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی زلفی‌گل در حکم انتصاب حمیدرضا کوهدار خطاب به وی آورده است.

نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب و روحیۀ تحول‌خواهی ارزنده جناب­عالی به موجب این حکم به سمت معاون حوزۀ وزارتی منصوب می­‌شوید. لازم است ضمن هماهنگی با مدیرکل محترم حوزۀ وزارتی در تمشیت و پیش­برد امور و کمک به دست­یابی به اهداف، سیاست­‌ها و برنامه­‌های آن دفتر هماهنگی و همکاری شایسته مبذول نمایید. امید است با توکّل به خداوند سبحان و تلا‌ش‌های جناب‌عالی و همکاران محترم دفتر وزارتی، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینۀ راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فنّاوری بر پایۀ قوانین و سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ حمیدرضا کوهدار (زاده تهران _ ۱۳۶۱) دانش‌آموخته رشته مواد و متالوژی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با مرتبه استادیاری است که از مهمترین سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت، مدیر ترویج و گفتمان‌سازی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، مدیر گروه اجرایی‌سازی اسناد ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیئت علمی برگزیده دانشگاه علم و صنعت در امور آموزشی، عضو بنیاد ملی نخبگان و دانشجوی نمونه کشوری بوده است.

گفتنی است؛ پیش از این امین عبدالله‌زاده در این سمت قرار داشت که هم‌اکنون به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • راهبری بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی شهرداری اصفهان انجام شد
  • جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد
  • معاون حوزه وزارتی منصوب شد
  • مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب شد