Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ تا امروز هیچ اظهار نظری در مورد فوتبال و مسائل مختلف انجام نداده‌ام.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته نقل قولی از پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال با این مضمون که «مدت ها مصدوم بودم و ترس از مصدومیت دوباره در من هنوز وجود دارد» در فضای مجازی و برخی رسانه‌های گروهی منتشر شد اما مدافع تیم استقلال در تماس با خبرنگار ما از هرگونه اظهار نظر در این مورد ابراز بی اطلاعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان منتظری اظهار داشت:

من زیاد اهل مصاحبه کردن نیستم و نمی‌دانم چطور از قول من مصاحبه نوشته شده است. من بعد از قرعه کشی جام جهانی که در برنامه شبکه سوم سیما حضور داشتم با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و امیدوارم دوستان رسانه‌ای دیگر صحبتی را به نقل از من منتشر نکنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد