Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که قرار بود بکامنگا مهاجم ۳۱ ساله کامرونی شب گذشته به تهران بیاید، این اتفاق رخ نداد. ظاهرا عدم توافق مالی باعث شد این بازیکن به ایران نیاید چون رقم درخواستی از طرف او خیلی بالاتر از انتظار استقلالی ها بوده و از طرفی مدیریت باشگاه استقلال تمایلی به اضافه شدن بدهی به بدهی های بزرگ قبلی ندارد و درحال حاضر هم به دنبال کم کردن بدهی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکامنگا، گرو و کولیبالی گزینه های مد نظر استقلال بودند که یکی پس از دیگری حضورشان منتفی شده و حالا استقلالی ها به دنبال گزینه جدیدی هستند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر

سرمربی پیشین منچستریونایتد ممکن است هدایت تیم ملی فوتبال کانادا را برعهده بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال کانادا که به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور است، پس از شنیدن پاسخ‌های منفی از سوی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد، حالا دو گزینه جدید را به این منظور در نظر دارند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «استاندارد»؛ اتحادیه فوتبال کانادا در نظر دارد جسی مارش یا اولگنار سولسشایر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

اولگنار سولسشایر که در ماه نوامبر 2021 در پی تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی نروژی سابقه هدایت تیم‌هایی همچون مولده و کاردیف‌سیتی را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

در سوی دیگر جسی مارش سابقه مربیگری تیم‌هایی همچون نیویورک ردبول، لایپزیگ، ردول سالزبورگ و لیدزیونایتد را دارد. او حتی در مقطعی هم به عنوان دستیار مربی در تیم ملی فوتبال آمریکا کار کرده است.

لمپارد؛ گزینه سرمربیگری تیم ملی کانادا

کانادا اخیراً دومین حضورش در مسابقات جام جهانی را با حضور در جام جهانی 2022 قطر تجربه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور