Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتورسازی برای جدایی از این باشگاه به توافق مالی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تراکتورسازی در حالیکه به دنبال جذب سرمربی جدید است، هنوز با کادرفنی قبلی قطع همکاری نکرده است و بحث مطالبات یحیی گل‌محمدی از این باشگاه تا این لحظه مانع از تعیین تکلیف و جدایی رسمی شده بود.

در همین راستا باشگاه تراکتورسازی به گل‌محمدی اعلام کرده بود علاوه بر 40 درصد از قراردادش که تا کنون گرفته است، 10 درصد دیگر هم دریافت کند و با بخشش 50 درصد دیگر به جدایی توافقی رضایت داده تا امکان بستن قرارداد با کادرفنی جدید فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود گل‌محمدی با این پیشنهاد موافقت کرده و بدین ترتیب پس از دریافت 10 درصد دیگر از قرارداد خود، رسماً از این تیم جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بتوانیم حداکثر عطش و احساسات خود را با کیفیت فنی‌مان تلفیق کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تراکتور تبریز با استقلال، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تاکید کنم که به حمایت هواداران نیاز داریم و همه باید یکدل باشیم تا نشان بدهیم روی سکو‌ها و درون زمین یک تیم هستیم. استقلال هم تیم قابل احترامی است، اما اگر بتوانیم حداکثر عطش و احساسات خود را با کیفیت فنی‌مان تلفیق کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد.

وی افزود: یک تشکر ویژه هم از اهالی رسانه دارم که در هفته گذشته پس از ورود من به تبریز، حمایت ویژه‎ای از تیم داشتند. در نشست خبری قبلی هم گفتم خیلی دوست ندارم، اما با احترام اهالی رسانه همیشه به کنفرانس آمدم و جوابگو بودم. از محمدرضا زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره تراکتور را حمایت می‌کند. امیدوارم همه گروه با هم یک تیم خوب و همدل باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: فردا هم مثل سربازان جنگی می‌جنگیم. با توجه به نکته‌ای که گفتم، می‌توانیم به هر کاری دست بزنیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برای تراکتور باشد و هواداران را با دل شاد راهی منزل کنیم. پنجمین روزی است که به تراکتور آمده‌ام. در این ۵ روز و قبل از بازی با ذوب آهن تلاش کردم تیم را از نظر ذهنی و روانی به سطح خوبی برسانم. با توجه به نتایجی که قبل از آمدن من به دست آمده بود، تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشت.

مطهری افزود: بچه‌ها کمک کردند. من هم با کادرفنی حداکثر انرژی را گذاشتم. هم از نظر فنی با توجه به تعداد جلساتی که می‌توانستیم تمرین کنیم و هم از نظر ذهنی، تیم را آماده کردیم. بچه‌ها آماده یک بازی بزرگ هستند. تراکتور قبلا ثابت کرده تیم بزرگ و با اصالتی است. استقلال هم تیم قابل احترامی است. انگیزه قهرمانی دارند و صدرجدول هستند، اما نباید فراموش کرد که ما هم تراکتور هستیم.

وی درمورد ادامه بلاتکلیفی سرمربیگری تراکتور، گفت: صادقانه آمده‌ام کار کنم. دنبال پست و مقام نیستم. با توجه به وضعیت تیم، شرایط خیلی سختی بود و شاید خیلی‌ها قبول نمی‌کردند. آمدم، چون حرفه‌ای این کار هستم. هرکجا بودم از بازیکنان و مدیریتش بپرسید، درنهایت تعهد کار کردم. الان مسئولیت فنی را دارم و باید تیم را به سمت جلو ببرم. کارکردن در اینجا برایم افتخار است.

مربی تراکتور افزود: به عنوان یک حرفه‌ای سعی می‌کنم کار خودم و تیم را جلو ببرم. همیشه هم به هواداران احترام گذاشتیم. بازی قبلی در رختکن اصلا نمی‌دانستم فیلمبرداری می‌شود. گفتم شما بجنگید و قوی کار کنید، هوادار حمایت می‌کند. سعی می‌کنیم با هواداران ارتباط خوبی برقرار کنیم. دوست دارم همه تیم باشیم و از هم حمایت کنیم. درنهایت تراکتور نتیجه می‌گیرد و همه این را دوست داریم.

مطهری درخصوص اینکه گفته می‌شود یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور است و او را معرفی کرده تا مجوزش صادر شود، گفت: او عزیز و بزرگتر من و فنی‌ترین مربی است. همیشه هرکجا بودم با او ارتباط داشتم، ولی الان مسئولیت فنی تیم با من است.

وی درمورد اینکه بازی فردا با استقلال در راه قهرمانی تاثیرگذار است، اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگی است. برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. می‌جنگیم و به جدول نگاه نمی‌کنیم. الان ملوان پشت سر ما است و ممکن است وضعیت ما به خطر بیفتد. با تمام انرژی می‌خواهیم بازی را شروع و برای پیروزی خودمان تلاش کنیم.

مربی تراکتور با اشاره رفع نقاط ضعف این تیم، افزود: نیاز به زمان داریم، ولی نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم. استقلال در ضربات ایستگاهی تیم خوبی است. هم در جلسات فنی و هم در کار اجرایی روی این موضوع کار می‌کنیم تا ضربه نخوریم. تلاش می‌کنیم این ضعف را پوشش بدهیم و هیچ ایرادی هم ندارد. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند. باید سعی کنیم نقاط ضعف را به کمترین حالت برسانیم و نقاط قوت را قوی‌تر کنیم. حواسمان به این موضوع هست. سعی کردیم ریکاوری خوبی بعد از بازی با ذوب آهن داشته باشیم. یکی از بازیکنان شرایط ۵۰-۵۰ دارد و بعدازظهر باید چک شود.

مطهری گفت: استقلال بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری دارد. تیم حریف را آنالیز می‌کنیم، ولی تمرکز زیادمان روی تیم خودمان است و بازیکنان خیلی خوبی داریم. استقلال نفرات جایگزین خیلی خوبی هم دارد، ولی سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم.

سرمربی تراکتوردرخصوص سبک بازی استقلال، عنوان کرد: از روزی که آمدم از خمز و کادرش تشکر کردم. نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم که چه اتفاقاتی افتاده است. از بازی ذوب آهن استارت کار را زدیم و همیشه رو به جلو نگاه می‌کنیم. آینده برایمان خیلی مهم است. در فوتبال سبک‌های مختلفی هست. به عنوان یک مربی که کارش این است، به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم. فوتبال تخریبی یا... یک سبک است. همه مربیان می‌توانند سیستم موردعلاقه و سبک خودشان را داشته باشند. به من مربوط نمی‌شود که راجع به آن‌ها صحبت کنم. استقلال تیم قابل احترامی است، ولی سعی می‌کنیم از این آخرین فرصت به نحو احسن استفاده کنیم. سعی می‌کنیم بهترین خودمان را ارائه بدهیم تا دل هواداران شاد شود.

وی افزود: صبر کنید، ان‌شاالله بهترین اتفاقات بیفتند. خیلی دوست داشتم بعد از بازی درموردی جزئیاتی مانند کار‌های تاکتیکی خودمان یا آیتم‌های استقلال صحبت کنم. از اینکه خبرنگاران سوالات فنی می‌پرسند لذت می‌برم، ولی اجازه بدهید قبل از بازی وارد جزئیات نشوم. بعد از بازی با کمال میل در خدمت شما هستم و افتخار می‌کنم جواب سوالات فنی را بدهم.

وی درمورد عملکرد حسین پورحمیدی، عنوان کرد: اینگونه شروع می‌کنم. می‌توانید متوجه شوید که آیا او همه جوره آماده شده بود یا خیر؟ به وضوح مقابل ذوب آهن آمادگی خود را نشان داد. تاثیرگذاری ما در مسائل فنی و روحی کاملا مشخص بود. خودم در تیم ملی بودم و حسین پورحمیدی را به این تیم دعوت کردیم. عملکردش نشان داد دروازه‌بان بزرگی است. گفتم دوست دارم هواداران از ما حمایت کنند تا یک تیم همدل باشیم. این موضوع خیلی مهم است که هواداران ما روی سکو و بازیکنان درون زمین یک تیم باشند. این را توقع دارم که فردا هم مثل همیشه از ما حمایت کنند، زیرا بچه‌ها از این هواداران انرژی می‌گیرند.

مربی تراکتور اضافه کرد: اگر نتیجه خوبی فردا حاصل شود، آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم، زیرا تراکتور برای آن‌ها است. ما هم باید به عنوان افراد حرفه‌ای زحمت بکشیم تا دل هواداران شاد شود.

مطهری درواکنش به این موضوع که با توجه به اینکه کل مسئولیت فنی بر دوش وی قرار گرفته آیا قراردادش به عنوان مربی ثبت شده یا سرمربی، توضیح داد: گفتم روزی که به تراکتور آمدم، مسئولیت فنی تیم برعهده من قرار گرفت و مسئولیت من تعیین شد. این را هم گفتم مهم نیست سرمربی باشم یا مربی. مرا نفر آخر تیم بدانید. فقط می‌خواهم به تراکتور کمک کنم. دوست دارم به شما احترام گذاشته و جوابتان را بدهم، اما نمی‌دانم با طرح این سوال دنبال چه موضوعی هستید.

مربی تراکتور در واکنش به اینکه آیا سرمربی جدید به این تیم می‌آید یا خیر، گفت: این را باید از مدیریت و مالک باشگاه بپرسید. من به عنوان مربی نمی‌توانم بگویم سرمربی بیاید یا نیاید. من فقط یک خدمت‌گذار در تراکتور هستم، اما بخثی نیست که من بخواهم جواب بدهم. مسئولیت فنی تیم با من است و نهایت تلاش خود را می‌کنم، اما خیلی برایم مهم نیست نفر اول باشم یا صدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال