Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه «حزب مردم و تحریک انصاف» رقبای سرسخت هم در انتخابات آتی پاکستان خواهند بود ولی اینک برای شرکت در اعتراضات طاهر القادری با هم متحد شدند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به‌گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، در حالی که کمتر از پنج ماه به انتخابات آتی پاکستان زمان باقی مانده است، احزاب بزرگ این کشور برای فعال نشان دادن خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب مردم و تحریک انصاف که پیش از این بارها برای هم خط و نشان کشیده و قرار است در انتخابات پیش رو با هم رقابت کنند، اینک مجبور شده‌اند زیر پرچم طاهرالقادری گرد آمده و از او حمایت کنند.

«عمران خان» با لغو جلسه‌ای که قرار بود در تاریخ 17 ژانویه برگزار شود اعلام کرد: در این روز ما با تمام توان خود به یاری حزب عوامی تحریک پاکستان خواهیم شتافت و تا زمانی که طاهر القادری انتقام کشته شدگان حادثه مادل تاون را نگیرد دست از حمایت او برنخواهیم داشت.

رهبر تحریک انصاف تصریح کرد: دولتمردان ایالت پنجاب، باید پاسخگوی خون مردم مظلومی باشند که بی‌دلیل به دستور آنها کشته شده‌اند.

از سوی دیگر «قمر زمان کائره» نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حزب مردم حامی طاهر القادری است و در راه احقاق حق او را یاری خواهد کرد.

رهبر حزب مردم در ایالت پنجاب که قصد دارد کم کاری‌های این حزب را در سال 2014جبران کند،اظهار داشت: آصف علی زرداری و عمران خان بر روی یک جایگاه قرار گرفته و سخنرانی خواهند کرد تا مردم بدانند که در راه عدل و عدالت سیاستمداران پاکستانی متحد هستند.

وی افزود: ما آن قدر اعتراضات را ادامه خواهیم داد تا دولت پنجاب و سران ظالم آن مجبور به استعفا شده و مجازات شوند.

به نظر می‌رسد اعتراضات طاهر القادری و طرفدارانش به شدت تحت تاثیر رقابت‌های سیاسی تحریک انصاف و حزب مردم قرار خواهد گرفت.

هر دو حزب می‌کوشند با فعال نشان دادن خود در اعتراضات پیش رو، قدرت سیاسی‌شان را به رخ کشیده و در استعفای احتمالی مسئولین ایالت پنجاب نقش آفرینی کنند.

حادثه مادل تاون در سال 2014 به وقوع پیوسته و طی آن ده‌ها نفر از طرفداران طاهرالقادری به مسئولین ایالت پنجاب به خاک و خون کشیده شدند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا دیشب از والنسیا میزبانی کرد. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود، چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند. به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد. این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

تراشتگن خوش شانس بود که لواندوفسکی جور او را با زدن سه گل کشید و اجازه نداد بارسا با این اشتباه امتیاز از دست بدهد.

هوگو دورو که به خوبی از اشتباه گلر آلمانی استفاده کرد، بعدا به سمت او رفت و در حرکتی جوانمردانه با تراشتگن دست داد تا به او روحیه بدهد.

دورو در پایان بازی نیز گفت: «نمی‌دانم تراشتگن چند سال بود در بازی با پا اشتباه نکرده بود و نمی‌دانم چقدر طول خواهد کشید تا چنین اشتباهی تکرار شود. همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم. خود من سال خوبی نداشته‌ام و فرصت‌های خوب زیادی را هدر داده‌ام. تراشتگن یک گلر استثنایی است و هرگز در هیچ جنجالی نبوده و انسانی فروتن است. حرکت بعد از گل من در مورد تراشتگن حرکتی بود که دوست دارم بعد از اشتباه خودم، کسی در قبال من انجام دهد. انصاف نبود بخواهم ژستی تحقیرآمیز از خودم نشان دهم.»

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • ۱۰ پیام یک خیزش