Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر زهرا پارساپور را به عنوان مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زهرا پارساپور متولد سال ۱۳۴۴، فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران؛ دانشیار پایه ۱۷ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزیده یازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی، بیستمین دوره کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران و برنده سی‌امین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

وی علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی و الزهرا (س)؛ راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۵ رساله و پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد را عهده دار بوده است. چاپ نزدیک به ۲۰ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر، شرکت در سمینارها و همایش های متعدد داخلی و بین المللی، تألیف آثاری چون نقد بوم گرا (ادبیات و محیط زیست)، ادبیات سبز، مقایسه زبان حماسی و غنایی، مقدمه و ویرایش ترجمه مجموعه مقالات «نقد بوم گرا»، از فعالیت‌های علمی ارزنده وی است.

در حوزه پژوهش نیز پارساپور طرح های پژوهشی چون «اصالت زن و طبیعت (اکوفمینیسم) در ادبیات فارسی»، «اخلاق محیط زیست در آثار ادبی» و «نقد بوم گرا» را انجام داده است.

رئیس پژوهشکده ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵، رئیس کمیسیون تخصصی علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی، دبیر هیئت اجرایی جذب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدیر گروه تحقیقات بین‌رشته ای پژوهشکده ادبیات، رئیس بخش تحقیقات ادبی، رئیس کمیته علمی المپیاد ادبی و دبیر علمی همایش نقد ادبیات داستانی از تجارب ارزنده وی در امور اجرایی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود