Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- دفتر نمایندگی نیروی دریایی خراسان شمالی دوشنبه با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان و ملوانان کشتی نفتکش را به دریادلان و مردم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که مردم و بویژه خانواده‌های این عزیزان، روزها مضطرب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه‌ها و شعله‌های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند و تکاوران زبده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آرزوی نجات جان فرزندان این ملت داوطلبانه، عاشقانه و مجاهدانه وارد منطقه حریق شده و خود را برای اجرای عملیات امداد و نجات آماده کرده بودند، متاسفانه با دلهایی پر از اندوه و چشمانی اشکبار در غم از دست دادن هموطنان خود، ماموریت‌شان را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر نمایندگی نیروی دریایی خراسان شمالی ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌کند.
سرمهندس فرید محبی یکی از جانباختان این حادثه تلخ کشتی نفتکش سانچی اهل شیروان از استان خراسان شمالی است.
به گزارش ایرنا 16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
پس از این واقعه کشتی چینی بدون آسیب کلی و در حالیکه خدمه آن سالم ماندند از منطقه خارج شد ولی، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امداد رسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.
مسئول نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی گفت: این استان حدود 400 نفر شاغل در بخش های مختلف نیروی دریایی در سطح کشور دارد.
ناخدا دوم الکترونیک هیبت الله منصوری اظهار کرد: علاوه بر این تعداد 80 نفر نیز نیروی بازنشسته از نیروی دریایی هستند که در استان های دارای ساحل خدمت کرده اند و هم اکنون در بازنشستگی بسر می برند.
از سال گذشته دفتر نمایندگی نیروی دریایی در این استان راه اندازی شده است، خراسان شمالی از استان های غیر ساحلی کشور است اما تعداد زیادی نیرو دارد که در نیروی دریایی مشغول به کار هستند، علاوه بر نیروی دریایی افراد زیادی در صنایع دریایی فعالیت دارند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت: سال گذشته به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی این جهیزیه‌ها به ارزش هر سری ۲۵ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.
سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه شامل بیش از ۱۰ قلم کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان نیز به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط اهدا شد. 

گلایه فرماندار بردسکن از استقبال نکردن روستاییان از تسهیلات طرح مقاوم سازی
علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن حساب ۱۰۰ امام را یک حساب پویا و زنده و دانست و گفت تاکنون بنیاد مسکن توانسته است در گره گشایی از مشکلات مردم در حوزه مسکن موفق عمل کند.
 وی افزود: با توجه به اینکه دولت تسهیلات مقاوم سازی را با بهره ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل مسکونی به روستا‌ها ختصاص داده است ولی متاسفانه روستاییان از این فرصت ایجاد شده استقبال نمی‌کنند. 
وی اظهار داشت با توجه به اینکه گسل درونه بزرگترین گسل ایران و هرگاه ممکن است فعال و منطقه را تهدید کند می‌طلبد روستاییان عزیز از تسهیلاتی که در راستای مقاوم سازی منازل مسکونی با نرخ ۵ درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان است استفاده کنند.

خالی بودن بیش از ۲۰ درصد پست‌های ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان 
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بردسکن گفت: بین ۲۰ تا ۳۰ درصد پست‌های ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان خالی است.
 مهندس مهدی ذبیحی در حاشیه معارفه علیرضا موذن به عنوان اولین سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن افزود: از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی تاکنون در ۲۷ شهرستان اداره و نمایندگی راه و شهرسازی ایجاد شده است و تمام تلاش ما بر این است که در شش ماهه اول امسال در دیگر شهرستان‌های استان نمایندگی راه و شهرسازی استقرار و شروع به کار کند.
 وی عنوان کرد در بسیاری از شهرستان‌های استان کمبود نیروی انسانی داریم و امسال مجوز ۵۰ نیروی انسانی برای مجموعه ادارات راه و شهرسازی استان اخذ شده است که تا پایان امسال این تعداد گزینش و در محل کار خود مستقر خواهند شد. 


استقرار نمایندگی راه و شهرسازی دربردسکن
در جلسه‌ای با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، فرماندار بردسکن، معاونت عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، انابد و شهرآباد و اعضای شورای مسکن این شهرستان مهندس علیرضا موذن به عنوان اولین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی بردسکن معرفی شد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن