Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:53:13 GMT

سرپرست جدید دانشگاه هنر شیراز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۹۸۶۴

سرپرست جدید دانشگاه هنر شیراز معرفی شد

شیراز- محمدرضا مغاره استاد دانشکده هنر و معماری به سمت سرپرست دانشگاه هنر شیراز منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر مغاره آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر شیراز منصوب می شوید.

انتظار می رود با جلب مشارکت مسئولان استان و استفاده از ظرفیت های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید».

دکتر محمد رضا مغاره متولد سال ۱۳۴۰ در شیراز و دانشیار پایه ۲۵ دانشگاه شیراز است. چندین مقاله علمی از وی در مجلات مختلف داخلی و بین المللی و نیز در همایش ها و کنفرانس ها به چاپ رسیده و راهنمایی و مشاوره تعدادی پایان نامه را بر عهده داشته است.

ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز طی دو دوره، معاون پژوهشی و عضو کمیته تخصصی هیئت ممیزه این دانشکده از دیگر سوابق دکتر مغاره به شمار می رود. همچنین وی استاد نمونه آموزشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در سال ۹۱ بوده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه شیراز در سالهای ۸۶ و ۸۷، دبیر عمرانی پروژه های وزارت علوم در منطقه هفتم کشور در سالهای ۹۴ و ۹۵، از دیگر سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه هنر شیراز است. همچنین در دو دوره ای که دکتر مغاره مسئولیت اداره طرح های عمرانی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته، چندین پروژه عمرانی کوچک و بزرگ این دانشگاه را مدیریت کرده که تعدادی از آنها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه ای از زحمات و تلاش های دکتر علیرضا عسکری در مدت زمان تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه هنر شیراز قدردانی کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس برگزار می‌شود.

او افزود: نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان دانشجویان دانشگاه زند بود که مورد استقبال این قشر فرهیخته واقع شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است و به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود، و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید دانشجویان زند قرار گرفت.

جاویدی گفت: دانشجویان در رشته‌های مختلف در این بازدید‌ها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

او عنوان کرد: مدیریت شهری بستر‌های لازم را برای ارتباط با قشر تخصصی فراهم کرده است که این تور‌ها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای قشر دانشجویی باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.
 
جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید‌ها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس