Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران؛ سه‌ شنبه 26 دی‌ماه شاهد عرضه اولیه 16 میلیون سهم از 80 میلیون سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس در نماد «زشگزا» به روش ثبت سفارش خواهیم بود.
کف و سقف قیمتی برای ثبت سفارش «زشگزا» 3400 و 3500 ریال در نظر گرفته شده و هر شخص حقیقی و حقوقی نیز امکان خرید حداکثر 130 سهم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این میان، شرکت کارگزاری بورس به‌گزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، متعد خرید 50 درصد از سهامی که عرضه اولیه می‌شود هستند؛ بدین ترتیب هرکدام از این دو شرکت موظف‌اند 25 درصد از 16 میلیون سهم قابل عرضه را در صورت فروش نرفتن در روز عرضه اولیه، خریداری کنند.
در سی ‌و‌ دومین نشست خبری یک دیدار یک عرضه، مهدی صادقی مدیرعامل شرکت زشگزا در تشریح رشته فعالیت‌های این شرکت که در گروه «زراعت و خدمات وابسته» قرار دارد، گفت: واحد پرورش و تولید گاوهای شیری، واحد مرغداری و زراعت سه رشته فعالیت این کارخانه محسوب می‌شوند که حدود 90 درصد از فعالیت‌های شرکت به واحد نخست یعنی پرورش و تولید گاوهای شیری اختصاص دارد.
صادقی با بیان اینکه شرکت سال گذشته 203 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است، در خصوص پیش‌بینی سود خالص هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 گفت: مقدار EPS هر سهم در بودجه امسال 482 ریال پیش‌بینی شده که از این میزان تا پایان شهریور ماه 206 ریال آن معادل 46 درصد را پوشش داده است.
گفتنی است در سال جاری فرابورس تا کنون میزبان عرضه اولیه سهام شرکت‌های مبین وان کیش، هتل پارسیان کوثر اصفهان، تولید و صادرات ریشمک، لیزینگ ایران شرق، آسیا سیر ارس و شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بوده و فردا نیز هفتمین عرضه اولیه فرابورس رقم می‌خورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟