Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس برنامه اعلام شده، فردا سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در فرابورس عرضه اولیه ۱۶ میلیون سهم از ۸۰ میلیون سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس در نماد «زشگزا» به روش ثبت سفارش انجام می شود. جزییات این عرضه نشان می دهد: کف و سقف قیمتی برای ثبت سفارش «زشگزا» ۳۴۰۰ و ۳۵۰۰ ریال در نظر گرفته شده و هر شخص حقیقی و حقوقی نیز امکان خرید حداکثر ۱۳۰ سهم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این میان، شرکت کارگزاری بورس به‌گزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، متعهد خرید ۵۰ درصد از سهامی که عرضه اولیه می‌شود هستند؛ بدین ترتیب هر کدام از این دو شرکت موظف‌ هستند ۲۵ درصد از ۱۶ میلیون سهم قابل عرضه را در صورت فروش نرفتن در روز عرضه اولیه، خریداری کنند.
 
گفتنی است، در سی ‌و دومین نشست خبری یک دیدار یک عرضه، مهدی صادقی مدیرعامل شرکت «زشگزا» در تشریح رشته فعالیت‌های این شرکت که در گروه «زراعت و خدمات وابسته» قرار دارد، گفت: واحد پرورش و تولید گاوهای شیری، واحد مرغداری و زراعت سه رشته فعالیت این کارخانه محسوب می‌شوند که حدود ۹۰ درصد از فعالیت‌های شرکت به واحد نخست یعنی پرورش و تولید گاوهای شیری اختصاص دارد.
 
فرابورس در سال جاری تاکنون میزبان عرضه اولیه سهام شرکت‌های مبین وان کیش، هتل پارسیان کوثر اصفهان، تولید و صادرات ریشمک، لیزینگ ایران شرق، آسیا سیر ارس و شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بوده و فردا نیز هفتمین عرضه اولیه فرابورس رقم می‌خورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش