Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:24:06 GMT

جلسه قرآن اهل بیت(ع) به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۰۳۸۰

جلسه قرآن اهل بیت(ع) به روایت تصویر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن اهل بیت(ع) شب گذشته، 24 دی‌ماه با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور در مشهد، در بیت خادم‌القرآن یزدان‌دوست برگزار شد. در این مراسم معنوی و در بخش مفاهیم قرآنی، مطابق سلسله مباحث اخلاقی هر هفته به آفات زبان از منظر قرآن همچون سخن لغو، مراء و مجادله، دشنام و ناسزا، استهزاء مردم، نمامی، افشاء اسرار، دروغ، غیبت، تملق، تهمت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته شد و پس از پایان سؤالاتی از مباحث عنوان شده در جلسه به‌عنوان مسابقه از نوجوانان حاضر در مجلس پرسیده شد.
یادآور می‌شود، در این مراسم محمد مرادیان، حمید لاری، دانیال فضایلی، عباس‌پور، خراسانی، مطهری‌نیا و مصطفی خاکساری از قاریان ممتاز کشوری به تلاوت آیات کریمه قرآن پرداختند و در پایان از 20 خادم قرآنی با اعطای هدایا تجلیل و تقدیر شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • قرآن همه چیز ماست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند