Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- فرزند مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: دولت باید با پرهیز از رفتن به حاشیه برای رسالت اصلی خود که خدمت به مردم است بجد تلاش و ارتباط خود را با مردم تقویت کند.

به گزارش ایرنا، یاسر هاشمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در همه حوزه های کشور جای زیادی برای کار وجود دارد و در این بین مسیر تعقل و تدبیر که توسط دولت تدبیر و امید آغاز شده باید تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تقویت ارتباط دولت و مردم یکی از پیش زمینه های تحقق خواسته های مردم و تامین معیشت رفاهی آنان است.
هاشمی اضافه کرد: بخاطر برخی از شرایط گذشته کشور، عقب ماندگی هایی اتفاق افتاد که باعث خروج اقتصاد از ریل شد و تحریم ها نیز بیش از پیش به این مقوله دامن زد.
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور اظهارداشت: پاسخ به خواسته های بحق مردم باید به شیوه قانونی صورت گیرد.
هاشمی ادامه داد: در این ارتباط نیاز است که رابطه دولت و مردم تقویت شود و مسئولان برای تحقق این مهم به میان مردم آمده و صحبت های آنها را بشنوند.
وی در ارتباط با آخرین وضعیت برادرش مهدی هاشمی گفت: اکنون در زندان بسر می برد و در قالب مرخصی های 2یا 3 روزه به خانواده سر می زند و شنبه های هر هفته نیز همراه با اعضای خانواده با وی در زندان اوین ملاقات می کنیم که این فرصت مغتنی برای دیدار تازه کردن تمامی اعضای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
وی در ارتباط با علت فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: علت فوت پدرم ایست قلبی تشخیص داده شد ولی اینکه دلیل ایست قلبی چه عاملی بوده تاکنون مشخص نشده است اما هنوز تحقیق پیرامون دلیل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه دارد.
هاشمی با اشاره به خاطره نویسی آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: پدرم از سال 1360 تا شب قبل از فوت بطور کامل خاطرات روزانه خود را به رشته تحریر در آورده است.
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در زمان حیات پدر خاطرات سال 1360 تا 1373 وی در قالب 13 جلد چاپ شد که جلد نخست آن با موضوع عبور از بحران نامگذاری شد.
هاشمی افزود: این خاطرات یک سند ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی است و در مقاله های زیادی به عنوان مرجع مورد استفاده واقع می شود.
وی با اشاره به نخستین کنگره علمی بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: این کنگره در قسمت فرهنگی دینی، اقتصاد، توسعه و سیاست روز و مدیریت برگزار شد که برای هر کدام از آنها چهار سخنران به سخنرانی پرداختند.
وی افزود: در این کنگره از شمار اثرهای ارسالی 50 مقاله علمی به تایید هیات بررسی آثار رسید.
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: با این حال عمده برنامه های بزرگداشت پدر خودجوش و مردمی بوده که در این ارتباط از همه مردم کمال قدردانی را دارم.
وی با اشاره به ارتباط نزدیک مردم با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: وی ارتباط با مردم را همواره یکی از ارکان جمهوریت دانسته و به آن اهتمام جدی داشت.
یاسر هاشمی روز دوشنبه به دعوت حزب ندای ایرانیان شعبه بوشهر برای شرکت در مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به این استان سفر کرده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش تسنیم، داوود منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد، گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

دیگر خبرها

  • ۱۰ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۳
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان