Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: شرایطی فراهم شده تا زندانیان زن با محکومیت‌های مالی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: هزار میلیارد تومان از منابع قرض الحسنه بانک ها به ستاد دیه کشور اختصاص یافته است تا صرف امور آزاد سازی زندانیان مالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مهم می تواند منجر به تسریع در حمایت از زندانیان مالی به ویژه زندانیان زن شود و زمینه بازگشت این گروه از زندانیان به آغوش خانواده را فراهم سازد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل تبعات اجتماعی زندانی شدن فرد به بهانه مشکلات مالی انتظار می رود این منبع با اولویت برای زنان زندانی صرف شود.

فیضی با اذعان به اینکه در خود استان اردبیل نیز زندانیان مالی متعددی در انتظار حمایت هستند، اضافه کرد: با توجه به اینکه ستاد دیه به زندانیان مالی نیازمند کمک می کند، این منبع می تواند منجر به تسریع آزادسازی زندانیان شود.

وی افزود: مشکلات مالی و از جمله چک های برگشتی منجر به بدهی افراد آبرومند می شود که به دلیل ناتوانی در پرداخت آن در زندان به سر می برند.

به گفته نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی این منابع با هدف حمایت از ستاد دیه اختصاص یافته و امید می رود با صرف آن زمینه آزادسازی زندانیان بسیاری فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران

منصور مهدوی در بازدید از زندان مرکزی کامیاران اظهار کرد: با توجه به ارائه ۲۶۶ درخواست از سوی زندانیان اردوگاه به دبیرخانه شورای طبقه‌بندی، پس از برگزاری شورا و بررسی درخواست‌های زندانیان با تعداد ۵۴ درخواست که فاقد شرایط اولیه و تامین مناسب بودند مخالفت شد.

رئیس دادگستری کامیاران به تصمیمات اتخاذ شده در مورد مابقی درخواست‌های زندانیان در زندان مرکزی کامیاران، گفت: در مجموع با ۱۴۹ درخواست عفو موردی، درخواست ۳۲ نفر برای پابند الکترونیکی، ۸ مورد مرخصی قضایی، اشتغال به کار ۷ نفر، آزادی مشروط ۴ مورد، پایان حبس ۳ نفر، تعلیق مجازات یک زندانی و درخواست انتقال ۷ زندانی موافقت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی