Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: معاونان سیاسی امنیتی و اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری منصوب شده و در نشست شورای اداری که روز شنبه 30 دی ماه برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: محمد نوذری از نیروهای بومی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و ایوب درویشی به عنوان معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام ایلام منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انتصاب نیروهای غیربومی رویه معمولی در استان های مختلف کشور است و تعدادی از فرزندان استان ایلام نیز در استان های دیگر از جمله چهارمحال و بختیاری منصوب شده اند، افزود: نباید برای نیروهای غیربومی حساسیت ایجاد شود در اینصورت امکان ایجاد حساسیت برای نیروهای ایلامی در استان های دیگر نیز وجود دارد.

** انتقاد استاندار ایلام از تقسیم پست های مدیریتی در محافل خصوصی

استاندار از تقسیم مدیریت ها در محافل خصوصی به شدت انتقاد کرد و گفت: مدیریت ارث و میراث نیست و هیچ احدی حق ندارد افراد را معرفی یا تقسیم ارث کند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مدیریت یک بحث سیستمی است و مدیر نیز شرایطی دارد و باید توانمندی و کارایی داشته و دردی از مردم دوا کند تاکید کرد، مدیریت گوشت قربانی نیست که بین خودتان توزیع کنید.
وی یادآور شد: تصمیم در خصوص انتصاب مدیران تنها در اختیار استاندار است و تمامی دستگاه ها باید برای انتصاب مدیران با استاندار هماهنگ باشند، من برای قلع و قمع مدیران نیامده ام و اگر مدیری توانمند باشد و کارآیی داشته و مجری برنامه ها و سیاست های دولت باشد، تثبیت خواهد شد.

** ایل، طایفه، دسته ، حزب و فعالیت در ستاد آقای روحانی ملاک انتصاب مدیران نیست

استاندار ایلام گفت: در انتصاب مدیران ایل، طایفه، حزب و وابستگی به افراد بانفوذ به هیچ عنوان ملاک انتصاب مدیران نیست و حتی فعالیت در ستاد آقای روحانی نیز ملاک نیست، فاجعه است که کسی برای گرفتن پست و مقام در ستاد آقای روحانی فعالیت کند.
سلیمانی دشتکی افزود: با این وجود اگر کسی در ستاد آقای روحانی فعالیت کرده و توانمند است خود ما باید به او مراجعه کنیم زیرا هم توانمندی دارد و هم طرفدار دولت است.
وی از تمامی افرادیکه برنامه ای برای توسعه استان دارند، خواست: رزومه کاری خود را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد و در بانک اطلاعاتی استان درج شود.

** مدیران مطالبات مردم را تا پایان هفته آینده پرداخت کنند در غیر اینصورت باید استعفا دهند

استاندار ایلام با بیان اینکه اعتبارهای استان در حوزه های مختلف ابلاغ شده اما مطالبات برخی افراد هنوز پرداخت نشده است، گفت: مدیران تا پایان هفته آینده مهلت دارند مطالبات مردم را پرداخت کنند در غیر اینصورت باید استعفا دهند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه اگر مدیری پول داشت، اما طلب مردم را نداد، باید کار را رها کند و برود، اظهار کرد: مدیران چرا پولی که وارد استان شده را هزینه نمی کنند و بر خلاف رویه معمول، به هیچ عنوان زمان را لحاظ نمی کنند.
وی تاکید کرد: کار مردم به موقع انجام نمی شود و کار بجایی می رسد که طلبکار دم اتاق استاندار آمده و داد و بیداد کند، مگر اعتبارات استان ارث پدری کسی است که نگه داشته و هزینه نمی کنید.
وی از تمامی مدیران استان خواست: روال انجام کار را اصلاح کرده و به داد مردم برسید، بسیاری از کارهای مردم براحتی انجام نمی شود و مدیران باید فرآیند انجام کار را تغییر دهند.

** سهل انگاری برخی مدیران باعث از دست رفتن 320 میلیارد ریال اوراق خزانه استان ایلام شد

استاندار ایلام گفت: 350 میلیارد ریال اعتبار اوراق اسناد خزانه اسلامی به این استان اختصاص داده شد که تنها کمتر از 30 میلیارد ریال آن جذب
شد و حدود 320 میلیارد ریال آن بدلیل سهل انگاری برخی مدیران از دست رفته و دوباره به خزانه بازگشت خورد.
سلیمانی دشتکی افزود: با خزانه، دیوان محاسبات و سازمان مدیریت مکاتباتی برای اختصاص دوباره این اعتبار به استان انجام شد که بی نتیجه ماند زیرا تنها راه حل آن تصویب مجلس است و کاری از دست کسی ساخته نیست.
وی تاکید کرد: هدر رفتن این اعتبار خطای بزرگی است و امکان جبران آن وجود ندارد اما مدیران باید برای جذب مرحله دوم این اعتبارات تلاش کنند و سهل انگاری های گذشته را تکرار نکنند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام

استاندار ایلام از بازدید ۴۰ هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب تور گردشگری "اردوهای روایت پیشرفت" از اماکن صنعتی استان بازدید داشتند.

وی افزود: از این تعداد بازدید کننده هشت هزار نفر دانش‌آموز، و مابقی از اقشار مختلف شامل کارکنان و خانواده‌های آنان، دانشجویان، فرهنگیان، جامعه‌پزشکی، و هنرمندان بودند.

استاندار ایلام میانگین سنی بازدیدکنندگان در اردوهای روایت پیشرفت را ۱۸ تا ۲۵ سال عنوان کرد و افزود: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار زنگ انشا با موضوع روایت پیشرفت به صورت همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد و ۹۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، دستاوردهای را دولت را روایت کردند که به زودی از برگزیدگان در اجلاسیه استانی روایت پیشرفت تجلیل خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری دوره‌های ویژه برای تربیت راویان پیشرفت با اولویت نسل جوان در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای نخستین بار دستاوردهای دولت سیزدهم در استان ایلام در ۶۰ برنامه ۱۲۰۰ دقیقه‌ای در شبکه استانی ایلام توسط استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها تشریح شد.

وی گفت: در این دولت حدود ۱۱۰ سفر شهرستانی انجام شده که بیشتر این سفرها در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل بوده که از نزدیک با مردم دیدار داشتیم، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ دیدار چهره به چهره با هزار و ۲۰ نفر از مردم در استانداری برگزار شده است، همچنین در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

کد خبر 750196

دیگر خبرها

  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی