Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:00:55 GMT

وزش شدید باد چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۱۴۴۸

وزش شدید باد چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: وزش شدید باد چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت که بروز پدیده گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در استان ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان از 70 کیلومتر بر ساعت نیز فراتر رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت دمای هوا در روزهای آینده افزود: همچنان کاهش دمای هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در اواخر هفته بیان کرد: از اواخر روز جمعه سیستم بارشی وارد استان می‌شود که روزهای شنبه و یکشنبه بارش‌ها به ویژه در مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

قطره خاطرنشان کرد: با توجه به وزش شدید باد احتمال تشکیل چشمه‌های گرد و خاک و کاهش دید وجود دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری