Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش ها و داشته ها و با تکیه با انگیزه ها و تلاش مردم می تواند به مانند گذشته در حوزه تهدیدات اقتصادی کلید رمز پیروزی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سردار رحمت الله صادقی در اختتامیه سومین جشنواره ابوذر با بیان اینکه ما باید از رشادت ها و فداکاری های ابوذر برای همگان یک الگو بسازیم اظهار کرد: شهید ابوذر غفاری شخصیتی بود که هیچ گاه زیر باز ظلم و بی عدالتی نرفت، این شهید همیشه راستگو و درست سخن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: این شهید حتی بعد از شهادتش کفن هم نداشت، پیامبر(ص) هم به او وعده داده بود که تو کفن نداری دوستداران تو تورا کفن خواهند کرد. شهید غلامرضا رهبر هم به مانند شهید ابوذر از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف اسلام دریغ نکرد.

صادقی با بیان این مطلب که شهید رهبر به تبعیت از شهید ابوذر همیشه در راه رسیدن به خدا از تلاش بر نمیداشت خاطر نشان کرد: این مجموعه پیام هایی است که روح حاکم در جشنواره ابوذر را احاطه کرده است.

سردار صادقی تاکید کرد: موضوعاتی که در این جشنواره به عنوان گفتمان اصلی انقلاب مطرح شده است خواستگاه تمام انقلابیون است. مواردی همچون اقتصاد مقاومتی، امر به معروف اشتغال و معیشت از جمله مهمترین مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که امروز از اولویت بالایی برخوردار است ما شاهد هستیم که تنها راه برون رفت از این حجمه های شدید دشمن، اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش ها و داشته ها و با تکیه با انگیزه های مردم و تلاش مردم می تواند به مانند گذشته در حوزه تهدیدات اقتصادی کلید رمز پیروزی باشد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان این مطلب که باید ظرفیت های ملی را برای مردم مهیا کنیم ابراز کرد: مردم با عنایت به تولیدات داخلی و خرید کالاهای داخلی اقتصاد مقاومتی تقویت کرده و به کمک اقتصاد کشور بیایند، مردم باید به این کار اهمیت دهند دولت هم باید در این راه قدم بردارد.

سردار صادقی با بیان این مطلب که تمام این موضوعات در جشنواره موضوعات دقیق و حساب شده بود افزود:ما در حوزه انقلاب اسلامی به واسطه حرکت ناب حضرت امام (ره) اسلامی را تقویت کرده است که امروز در مقابل تمام ابر قدرت ها ایستاده است و این ثمره حرکت امام(ره) و شهدای این مرز و بوم بوده است.

وی متذکر شد: این دشمنی تا زمانی که محور حرکت مردم ما انقلاب اسلامی است ادامه دارد و هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی دارند. این استمرار حرکت انقلاب اسلامی در راهبرد های موفق، تنها عاملش اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما همه سیاست های منطقه ای امریکا را با شکست مواجه ساخته ایم تاکید کرد: این افتخار بزرگی است برای مردمی که "الله" را رب خود می دانند و پشت شهدای خود ایستاده اند و این جریان را تثبیت می کنند .

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت: ما کاری کردیم که کشورهای زیادی الگوی جوانان کشورش را جوانان و دلیر مردان کشور ما، قرار داده اند. باید مجدد پیام شهید بهشتی را به امریکا گفت که ای امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود

امام جمعه شهر سنندج گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز علم و عرفان بوده و از گذشته تا کنون بزرگان زیادی را در دل خود پرورش داده است.

وی افزود: نام و یاد آرمان بنفشی جوان فداکار سنندجی را گرامی می‌داریم که با نثار جان خود موجب نجات جان ۴ نفر دیگر شد که برای او علو درجات و برای خانواده‌اش صبر مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد؛ بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، تا عرق کارگر خشک نشده باید مزد او را پرداخت کرد که امیدواریم کارفرمایان نیز حق و حقوق کارگران را به خوبی ادا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ۵ اصل مهم در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: امنیت کشور، امنیت معیشت مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله مطالباتی است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت کنونی غزه به‌عنوان مسئله اول دنیای اسلام، تصریح کرد: جنایات رژیم خون‌ریز و انسان‌کش صهیونیستی تمامی ندارد و ما همچنان شاهد بی‌تفاوتی و سکوت کشورها و مجامع بین‌المللی هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: در مدت ۲۰۰ روز جنگ غزه، ۳۴۱۸۳ نفر شهید شده‌اند که ۱۴۷۷۸ نفر از آن‌ها کودک، ۹۷۵۲ نفر زن، ۴۸۵ نفر کادر درمان و ۱۴۰ نفر خبرنگار بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ میلیون نفر از سرزمین خود آواره و ۱۸۱ ساختمان دولتی، ۱۰۳ مدرسه، ۳۳۹ مسجد، ۸۶ هزار خانه، ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی و درمانی ویران شده‌اند که این درندگی رژیم سفاک صهیونیستی را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی، سکوت سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر را در مورد جنایت غزه غیرقابل قبول دانست و خواستار اتمام هرچه سریع‌تر جنگ و خونریزی در این سرزمین شد.

کد خبر 748075

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده