Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقاتی افکار عمومی در روسیه که در تاریخ ۸ تا ۱۰ ماه ژانویه انجام شد،۶۷ درصد از واجدین شرایط اعلام کرده‌اند که در انتخابات ریاست‌جمهوری که در ماه مارس سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.۱۱ درصد ممکن است در روز انتخابات تصمیم بگیرند که به پایگاه‌های رای‌گیری بروند. ۶ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان آنها ۳ درصد قطعا رای نخواهند داد و ۳ درصد دیگر به احتمال زیاد رأی نخواهند داد. آفتاب‌‌نیوز : ۱۵ درصد از کسانی که اعلام کردند احتمالا در انتخابات شرکت خواهند کرد، هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند و می‌گویند در آینده تصمیم خواهند گرفت. تنها یک درصد از پاسخ‌دهندگان پرسش از اینکه در انتخابات شرکت خواهند کرد یا نه را سوال دشواری تلقی کردند.
به گزارش آژانس خبری روسیه، هم اکنون نظرسنجی دیگری توسط این مرکز در حال آماده شدن است که مربوط به نامزدهای مطرح انتخابات ریاست‌جمهوری است. براساس آنچه تاکنون منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود پوتین که به صورت مستقل نامزد شده است، نزدیک به ۸۱٫۱ درصد از آرای انتخاباتی را به خود اختصاص دهد. این آمار ۲٫۷ درصد کمتر از نظرسنجی ماه دسامبر ۲۰۱۷ است.
نامزد دیگر انتخابات پاول گرودین، از حزب کمونیست روسیه خبر حمایت خودش از ولادمیر پوتین را رسما اعلام کرده است. بر اساس نظرسنجی‌ها او نزدیک به ۷٫۶ درصد رای خواهد داشت. نامزد دیگر گنادی زوگانوف که تاکنون ۴ بار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده، این بار نزدیک به ۳٫۳ درصد رای دارد. ولادمیر ژیرینوفسکی، رهبر حزب فدرال-دموکراتیک روسیه هم با اضافه کردن ۰٫۰۱ به آرای خود پس از پوتین و گرودین نزدیک به ۴٫۲ درصد رای خواهد داشت. خبرهای تکمیلی درباره این نظرسنجی روز جمعه همین هفته اعلام خواهد شد.
براساس این نظرسنجی در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ دسامبر سال گذشته مشخص شد که ۷۰ درصد از پاسخ‌دهندگان قصد شرکت در انتخابات را دارند و ۱۱ درصد از احتمال حضور خود خبر داده بودند. بنابراین با حدود گذشت نزدیک به یک ماه میزان مشارکت در انتخابات ۳ درصد کاهش پیدا کرده است. نظرسنجی ماه ژانویه ۳۰۰۰ شرکت‌کننده داشته که همگی بالای ۱۸ سال بوده‌اند. خطای تقریبی این نظرسنجی بیشتر از ۱٫۸ درصد نیست و نزدیک به ۹۵ درصد صحیح است.
جامعه نو 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد، گفت: با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۱ دوره آزمون حفظ کل و حفظ ۲۰ جز برگزار شده است.

وی افزود: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم یک مرحله از مسیر اعطای مدرک است که مسیر سختی بوده و درصد کمی از شرکت‌کنندگان قبول می‌شوند و امسال شاهد پرشکوه‌ترین و پررونق‌ترین آزمون حفظ در تمام سال‌های گذشته هستیم .

قمی ادامه داد: تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: از تعداد ۱۲هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در سراسر کشور دو سوم بانوان و یک سوم آقایان هستند و حضور شرکت‌کنندگان در این آزمون نشان دهنده دغدغه آن‌ها در موضوع حفظ است تا تراز خود را بشناسند.

وی ابراز کرد: حفظ ترتیبی با توجه به معنا و ترجمه کار مبارکی است ضمن اینکه بزرگان توصیه به حفظ موضوعی دارند؛ چراکه راه حل مسائل مهم زندگی انسان‌ها در قرآن و در دل آیات وجود دارد.

قمی اضافه کرد: حفظ موضوعی، مقدمه حفظ کل است لذا حفظ آیات کاربردی مورد تأکید بزرگان دین است و با توجه به حضور ۱۲هزار و ۵۰۰ حافظ کل کشور در این آزمون نشان از شوق و اشتیاق آنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معرفی آزمون‌های این دوره از طریق مراکز و موسسات قرآنی است، لذا با فراهم شدن شرایط این آزمون به صورت وسیع تر با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر