Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:35:40 GMT

باند ۱۰ نفره سارقان قم و تبریز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۲۲۵۶

باند ۱۰ نفره سارقان قم و تبریز دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام یک باند ۱۰ نفره سرقت منزل خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶۱ فقره سرقت در استان‌های قم و تبریز اعتراف کردند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی دستگیری 5 نفر از اعضای یک باند سرقت منزل، با انجام یکسری اقدامات گسترده پلیسی و همچنین بررسی اسناد و مدارک به‌دست‌آمده از متهمان، 4 تن دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیری آن‌ها نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی استان این افراد در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: سرانجام متهمان در تحقیقات پلیس در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 61 فقره سرقت منزل در استان‌های قم و تبریز اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری هستند، تصریح کرد:در این رابطه یک نفر مالخر طلاجات نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ درویشی در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از دستگیرشدگان اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند، افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه ضمن تأکید بر ضرورت به‌کارگیری دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر برای منازل، گفت: اکثر سرقت‌ها از منازلی رخ‌داده که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب و تجهیزات ضد سرقت شامل" دوربین مداربسته و علائم هشداردهنده" بوده‌اند.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت