Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خدابنده برقراری عدالت اجتماعی و کاهش بروکراسی های اداری را از مطالبات مردم شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: طولانی شدن روند انجام امور اداری و برخورد نامناسب با مراجعین ادارات، موجب نارضایتی و دلخوری شهروندان خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،بهبود راه های روستایی، تامین آب آشامیدنی، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و رشد گازرسانی به مناطق شهری و روستایی را از مهمترین مطالبات مردم شهرستان خدابنده برشمرد و اظهار کرد: در سال‌های اخیر، روند رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان، افزایش یافته و امید است این روند، با سرعت بیشتری ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اخذ مجوز احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد، اشاره کرد و افزود: در موضوع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی خدابنده نیز، اقدامات بسیار قابل توجهی صورت گرفته و رشد چشمگیری در این زمینه وجود دارد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و کاهش بروکراسی های اداری را از دیگر مطالبات مردم شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: طولانی شدن روند انجام امور اداری و برخورد نامناسب با مراجعین ادارات، موجب نارضایتی و دلخوری شهروندان خواهد شد.
وی برقراری عدالت اجتماعی، توجه به حقوق شهروندی و رفع نواقص در برخورد با مراجعین به ادارات را از آرمان های انقلاب اسلامی و برنامه های دولت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری ها همه این موارد در منطقه محقق می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب مردم خدابنده، نبود امکانات استاندارد است به مشکلات شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان خدابنده راههای مواصلاتی آن است و متاسفانه عدم استاندارد بودن راه ارتباطی شهر زنجان خدابنده ،خدابنده-ابهر ،خدابنده- همدان  ،خدابنده کردستان(بیجار)بعنوان چهاراه مواصلاتی است و آسیب های زیادی را مردم شهرستان خدابنده از نبود راه استاندارد متحمل شده اند.
بیگدلی اظهار کرد: تردد خودرو ها در این مناطق بیشتر بوده و مخصوصا در فصل کشاورزی و برداشت محصول زیاد است و نبود امکانات استاندارد در شهرستان مردم را ناچار کرده برای استفاده از امکانات درمانی و امکانات طبیعی زندگی به شهرهای مجاور مثل زنجان ،ابهر و همدان بروند که این بزرگترین آسیب است.
نماینده مردم خدابنده ادامه داد: بنده بعد ورود به مجلس بزرگترین دغدغه ام قضیه راه بود که با مشورت دوستان و پیگیری و مکاتبه با وزیر راه و دیگر مسئولان مربوطه به امید خداوند در سال ۹۵ و سال جاری گام های مثبتی برای پروژه عمرانی استان زنجان که راه سلطانیه به خدابنده و خدابنده به کبودر آهنگ که جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی بود برداشته شد و با اجرای این پروژه بار سنگینی از دوش بنده و مسئولان اجرایی و مردم خدابنده برداشته خواهد شد و با اجرای این پروژه زیر ساخت های گردشگری  و مسیر توسعه شهرستان آغاز خواهد شد.

وی به مهمترین مزیت های شهرستان خدابنده نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان خدابنده قطب نگین کشاورزی استان زنجان است که پتانسیل خدادادی آن همان کشاورزی اش است و هر کشور و شهری یه استعداد خدادادی دارد و ما باید از این ظرفیت الهی برای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت شهرستان خدابنده به نحو احسن استفاده کنیم.
بیگدلی ادامه داد: دیگر مزیت شهرستان داشتن تحصیلکردگان و نخبگان است که متاسفانه دیده نمی شوند و ما باید از ظرفیت وجود بالای نخبگان و تحصیلکردگان به نفع شهرستان و استان زنجان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان