Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خمین گفت: مراسم ترحیم "احسان فرجی" یکی از جان باختگان کشتی سانچی در زادگاه پدری وی برگزار می شود.

سید مهدی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روستای مزاین زادگاه پدری "احسان فرجی" مهماندار کشتی سانحه دیده سانچی است.

وی گفت: وقوع سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، قلوب اقشار مختلف مردم ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد و یکی از مهمانداران و خدمه این کشتی که اهل این استان است به رحمت ایزدی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خمین ضمن ابراز همدردی با خانواده مصیبت دیده این حادثه دردناک، عنوان کرد: مراسم بزرگداشتی با همکاری امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرمانداری و با حضور مردم خمین و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از مراجعت خانواده این جانباخته حادثه کشتی سانچی در روستای مزاین نیز حضور خواهیم یافت و مراسم بزرگداشتی نیز در این روستا با حضور اعضای شورای اداری و اعضای شوراهای اسلامی و مردم برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!