Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان بر لزوم افزایش عمر مفید آسفالت با استفاده از مواد افزودنی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامرضا رحیمی در جلسه شورای فنی استان گیلان بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و مشکلاتی که در رویه‌های آسفالتی استان وجود دارد، اضافه کردن مواد افزودنی به مخلوط آسفالتی می‌تواند کمک زیادی را جهت جلوگیری از خرابی آسفالت و افزایش عمر آن به‌همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مواد با افزایش خاصیت چسبندگی قیر، بهبود بخشیدن خاصیت الاستیک قیر و تأمین چسبندگی بیشتر و با دوام‌تر بین قیر و سنگدانه‌ها با توجه به وجود آب، به حل مشکلات رویه‌های آسفالتی کمک می‌کند.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در خصوص بررسی‌های آزمایشگاهی مبنی برروش‌های چگونگی افزایش‌کیفیت آسفالت،گفت: نتایج آزمایشگاهی نشان‌می‌دهد مصالح و سنگدانه‌های استان سیلیسی بوده و خاصیت آب دوست بودن آنها خرابی رویه های آسفالتی را بهمراه خواهد داشت که باید با یک ماده افزودنی به مخلوط آسفالتی این وضعیت را بهبود بخشید.

وی عنوان کرد: جلسات کارشناسی در کارگروه مصالح و تجهیزات شورای فنی استان در این زمینه شروع شده و اقدامات اجرایی آن در آینده ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ایران با داشتن بیش از ۸ هزار و  ۶۰۰ نوع گیاه یکی ازغنی‌ترین کشور‌ها، در زمینه رشد و تکثیر گیاهان است. گیاهانی که استفاده‌ دارویی، خوراکی و زینتی دارد. گیاهان خودروی کوهی که در این فصل، بازار پر رونقی داراست.
کارشناسان محیط زیست می‌گویند گیاهان بومی ایران به علت برداشت بی رویه دارد از بین می‌رود.
آقای بهزاد، مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، از هموطنان خواست با توجه به فصل رویش سبزی‌ها و قارچ‌های کوهی، برای پرهیز از مسمومیت احتمالی، از برداشت و مصرف خودسرانه این گیاهان و قارچ‌ها خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • جایگاه میوه و سبزیجات در رژیم‌های غذایی