Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-استاندار ایلام گفت: گرایش به احزاب و جریان های سیاسی خاص کمترین تاثیر را در انتخاب مدیران در دستگاه های اجرایی مختلف خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: برخی جریان های سیاسی به حالت طلب کار خواستار انتخاب افراد مورد نظر خود در مسئولیت های اجرایی هستند و صرف اینکه آن فرد در ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری حضور داشته دلیلی برای انتخاب وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این شکل برخورد کردن و حالت میراث خواری نسبت به پست های مدیریتی امری نکوهیده و غیرقابل پذیرش است ، نباید به دوران مسئولیت به عنوان گوشت قربانی نگریسته شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر شخصی کارآیی و توانمندی خود را اثبات کرده و از تجربه لازم برخوردار باشد، بدون شک به مسئولیت خود ادامه می دهد، ضمن اینکه از افرادیکه خود را شایسته مسئولیت می بینند، می خواهم رزومه و برنامه های خود را به من اعلام کنند.

پیگیری نکردن برای جذب اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در استان

سلیمانی دشتکی گفت: تمامی مدیران باید با هماهنگی استاندار تعیین شوند و رویه ای بجز این را قبول نخواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری نکردن برای جذب اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در استان انتقاد کرد و یادآور شد: این موضوع باعث شد ۳۲ میلیارد تومان اوراق سررسید شده دوباره به خزانه برگشت بخورد و با این وضعیت نمی توانیم بخشی از مطالبات پیمانکاران را در موقع مقرر پرداخت کنیم.

استاندار ایلام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی معاونان سیاسی و اقتصادی خود در جلسه هفته آینده شورای اداری ابراز امیدواری کرد در دوره جدید بتوانیم در مسیر حل مشکلات استان به هماهنگی مجموعه مدیریتی گام برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم