Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:59:59 GMT

ادای احترام تئاتری ها به درگذشتگان سانچی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۳۳۹۱

ادای احترام تئاتری ها به درگذشتگان سانچی

رکنا: گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاتر شهر یکشنبه شب 24 دی ماه همزمان با جانباختگان تعدادی از هموطنانمان در سانحه کشتی نفتکش «سانچی» با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدری کردند.

هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد در تالار چهارسو، «تب روی پیشانی سرد» به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه، «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه و «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقمندان تئاتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه یکشنبه ۲۴ دی اجراهای تماشاخانه ایرانشهر با احترام به جان‌باختگان نفتکش سانچی با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

به احترام جان باختگان نفتکش سانچی و همدردی با بازماندگان این عزیزان، شامگاه یکشنبه ۲۴ دی نمایش‌های «نفر دوم»، «۱۰۰ درصد» و «لاسارو» با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

این مجموعه تئاتری در سالن ناظرزاده کرمانی به ترتیب در ۲ نوبت ۱۹ و ۲۱ میزبان نمایش‌های «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری و «۱۰۰ درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.

همچنین در سالن سمندریان مجموعه نیز نمایش «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان در ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری