Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران، سیدمجتبی علوی، دبیر این جشنواره با حکمی هیأت داوران یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی را منصوب کرد.

بخش سینمایی، داستانی کوتاه و نیمه بلند و پویانمایی: علی روئین تن - فیلمنامه‌نویس و کارگردان، محمد خزاعی - تهیه کننده و دبیر اسبق جشنواره فیلم فجر، سعید سهیلی - فیلمنامه‌نویس و کارگردان ، ناصر شفق - تهیه کننده و مدیر ورزشی و مجید رجبی معمار - فعال فرهنگی و مدیرعامل خانه هنرمندان به عنوان هیأت داوران این بخش معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش مستند، تلویزیونی، تیزر و نماهنگ: محمودرضا رضایی - مستندساز و فیلمساز ورزشی، سیاوش حقیقی - تهیه کننده و دبیر جشنواره فیلم شهر، جواد خیابانی - مفسر فوتبال و کارشناس تلویزیونی، جواد اردکانی – کارگردان و علیرضا قانع اسماعیل پور – تهیه کننده به عنوان هیأت داوران این بخش معرفی شدند.

بخش عکس: علی قلم سیاه، علی سامعی، ابوالفضل امان‌الله، فرشاد عباسی و ژان سلی از فرانسه.

هیأت داوران بخش های مختلف در روزهای اخیر آثار جشنواره را تماشا کرده اند و برگزیدگان این داوران روز پنجشنبه 28 دی ماه در آیین پایانی که در هتل المپیک برگزار می شوند معرفی خواهند شد.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره جهانی فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.

يازدهمين دوره جشنواره بین المللی فيلم های ورزشی ايران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با همکاري وزارت ورزش و جوانان، کميته ملي المپيک و پارالمپيک ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامي، وزارت کار و‌ رفاه اجتماعی، سازمان صداوسيما و شبکه ورزش، شهرداری تهران ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟