Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپای فاوا با هدف ایجاد اشتغال با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علی فتی در اولین نشست کمیته راهبری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان از سوی فاوا به عنوان مجری طرح انتخاب شده و زمینه گسترش کسب‌وکارهای فاوا را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص هدف از واگذاری اجرای این طرح به پارک علم و فناوری هرمزگان، افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان خدماتی از جمله شناسایی اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوای استان، تسهیل ایجاد و رشد کسب‌وکارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه‌های انسانی استان، عرضه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای فاوای استان و پایش زیست بوم کسب‌وکارهای نوپای فاوای استان ارائه خواهد داد.

دکتر فتی خاطرنشان کرد: کسب و کارهای دنیا در حال حاضر بر محور آی‌تی استوار شده که باید این حرکت در ایران و استان هرمزگان نیز شتاب بگیرد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: زیرساخت‌های این بخش در هرمزگان فراهم می‌شود که انتظار داریم کسب درآمد از این حوزه رشد قابل توجهی داشته باشد.

در ادامه دکتر مهدی عسکری‌زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه کسب و کارهای مبتنی بر فاوا گفت: این مرکز با هدف جذب افراد کارآفرین شکل گرفته که تلاش می‌کنیم هرمزگان از این ظرفیت نهایت استفاده را در راستای توسعه کسب و کار بکند.

به گفته وی، فعالیت پارک علم و فناوری در این زمینه مشهود است و به همین دلیل مسئولیت اجرای این طرح به این مجموعه واگذار شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر عسکری زاده افزود: در کمیته تشکیل شده، علاوه بر پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات، مرکز رشد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استادان دانشگاه و یکی از کارآفرینان این حوزه عضو سازمان نظام صنفی رایانه هستند که تلاش خواهند کرد زمینه توسعه اشتغال این حوزه فراهم آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان