Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول در وزارت خارجه قطر ادعای امارات در خصوص نزدیک شدن جنگنده های قطری به یک هواپیمای مسافربری این کشور را رد کرد.

ایران آنلاین / این مسئول در وزارت خارجه قطر اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص ادعای امارات مبنی بر اینکه جنگنده های قطری به یک فروند هواپیمای مسافربری نزدیک شده اند صحت ندارد.

امارات امروز مدعی شده بود که یکی از شرکت های هواپیمایی ملی این کشور گزارش داده که در یکی از پروازهای روتین خود به سوی منامه و در هنگام پرواز در یکی از مسیرهای همیشگی با چند جنگنده قطری مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر طی هفته گذشته علیه امارات به سازمان ملل شکایت و اعلام کرده بود که یک فروند هواپیمای نظامی امارات، حریم هوایی این کشور را در اوایل ماه جاری نقض کرده و مورد مشابهی نیز در دسامبر گذشته اتفاق افتاده بود. / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لطف الله فروزنده، فعال سیاسی در گفت‌وگویی در تحلیل خود از آرایش سیاسی مجلس دوازدهم، گفت: به اعتقاد من با توجه به شرایط کنونی فراکسیون قوی از سوی اصولگرایان تشکیل می‌شود که البته این فراکسیون ممکن است در درون خود تفاوت روش‌هایی داشته باشد، اما گفتمان غالب بر مجلس گفتمان اصولگرا است. همه کسانی که به مجلس رفته‌اند، دغدغه دارند که منویات مقام معظم رهبری را دنبال و به دولت کمک کنند و تصور می‌کنم که مجلس انقلابی خوبی تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان می‌توانند فراکسیون منسجم تشکیل دهند؟ تاکید کرد: بله ـ هر کسی می‌تواند فراکسیون مستقل خود را تشکیل دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این فعال سیاسی درباره دلیل رای نیاوردن چهره‌های شاخص در این دوره از انتخابات مجلس، اظهار داشت: البته من دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما این موضوع یکی از حُسن‌های انقلاب است. باید به این انقلاب تبریک گفت به این دلیل که این مردم هستند، به افراد قدرت می‌دهند و همین مردم با رای خود نظرشان را اعلام می‌کنند و این از افتخارات نظام محسوب می‌شود.

انتخابات در کشور ما کاملاً رقابتی و آزاد است

فروزنده افزود: این موضوع نشان می‌دهد که انتخابات ما کاملاً رقابتی و آزاد است و حرف اول و قدرت اصلی را مردم می‌زنند که به نظر من یک حُسن است و هیچ‌جای دنیا اینگونه نیست. در کشور ما مردم ارباب قدرت هستند و ارکان قدرت را شکل می‌دهند و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است به همین جهت باید به آزادی و فضای موجود در کشور افتخار کنیم.

وی درباره عدم وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۱ اسفند هم، گفت: مسلماً اگر وحدت صورت می‌گرفت انتخابات در مرحله اول تمام می‌شد، سطح آرا بالاتر می‌رفت و نماینده‌ای که آرای بیشتری کسب کند، طبیعتا با پشتیبانی بیشتری به مجلس راه پیدا می‌کند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که آیا پیام رأی مردم در ۱۱ اسفند به منزله تغییر ویترین مجلس بود؟ گفت: مردم به‌دنبال این هستند که کارآمدی بالا برود، ضمن آنکه مجموعا جریان اصولگرا را قبول دارند و معتقدند جریان اصولگرا نسبت به جریان دوم خرداد کارآمدی بالاتری دارد.

فروزنده اظهار کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

وی به حضور سلایق مختلف در آوردگاه ۱۱ اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه اصلاح طلبان در صحنه رقابت حضور داشتند اما با اقبال گسترده مردم رو به رو نشدند، گفت: با این حال، دوم‌ خردادی‌ها ۴۵-۴۶ کرسی مجلس دوازدهم را کسب کرده‌اند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885864

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم
  • کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید
  • ثبت اطلاعات انبارهای تجهیزات پزشکی در تیتک الزامی است
  • جنگنده‌های از رده خارج سوییس در راه آمریکا
  • ارسال اثر از ۲۰ کشور به «پنج»/ ادعای دبیر درباره درجه‌بندی رویداد
  • کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام چهار مأموریت پدافند هوایی شمال شرق کشور
  • مدیرکل سازمان هواشناسی بیان کرد؛ واکنش به ادعای تکرار سیل بهار ۹۸ در بهار ۱۴۰۳
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...