Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:15:18 GMT

وضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۴۰۶۸

وضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبین + تصاویر

بستن پل شناور بر روی رودخانه کرخه در شهر فتح‌المبین رفت و آمد ساکنان بیش از ۳۰ روستا و این شهر را با مشکل روبه‌رو کرده بود. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، بستن پل شناور بر روی رودخانه کرخه در شهر فتح‌المبین  تردد ساکنان بیش از 30 روستا و این شهر را با مشکل روبه‌رو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل شناوری که در مجاورت پل شهید ناجیان در بخش فتح‌المبین شوش بر روی رودخانه کرخه مستقر شده از روز چهارشنبه تا ظهر امروز دوشنبه به علت تعمیر و بازسازی بر روی خودروها بسته شده و اهالی برای تردد به شهر شوش ناچار به طی 25 کیلومتر تا پل نادری اندیمشک هستند.

در زمان بسته بودن پل شناور بر روی رودخانه کرخه اهالی بخش فتح‌المبین مسیر خطرناکی برای رفت و آمد خود انتخاب کرده بودند.

با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه و بسته شدن این پل بر روی خودروها از اردیبهشت ماه امسال، پل شناوری در مجاورت این پل بر روی رودخانه کرخه مستقر شد تا ارتباط 30 روستای بخش فتح‌المبین به شهر شوش برقرار شود.

انتهای‌پیام/

وضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبین + تصاویروضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبینوضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبین وضعیت رفت و آمد مردم شهر فتح‌المبین R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است