Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- شاهرخ شهنازی برای 4 سال دیگر دبیر کمیته ملی المپیک ماند.

اعضای محمع کمیته ملی المپیک یکبار دیگر غیرقابل باور بودن رفتارهای شان را به رخ کشیدند و این بار شرایط طوری باورنکردنی رقم خورد. شاهرخ شهنازی خلق الساعه و درست مثل 4 سال قبل دبیرکل کمیته ملی المپیک شد. او که 4 سال قبل در لحظه رای گیری انصرافش از حضور در انتخابات را پس گرفت و در شرایطی که همه فکر می کردند دبیرکلی به محمدرضا داورزنی می رسد ، توانست این گزینه را از پیش رو بردارد ف این بار هم پس از اینکه در دور اول ، آرایی مساوی با مهدی علی نژاد نامزد جوان رقیب و رئیس فدراسیون ووشو آورده بود ، با شروع رای گیری دور دوم نه تنها 4 رای دیگر که به این دو در دور اول نرسیده بود را جذب کرد که 6 رای از آرای علی نژاد هم به سوی او چرخید تا ناباورانه اتفاقی عجیب رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنازی که از قدیمی های ورزش و رئیس پیشین پینگ پنگ است ، در 4 ساله گذشته به عکس همه دبیرکل های قبلی ، کارهایش تحت تاثیر برنامه های کاری کیومرث هاشمی قرار می گرفت و به نوعی بسیاری اعتقاد داشتند هاشمی جای ریاست بر کمیته المپیک دارد کار دبیرکلی را انجام می دهد. حالا با توجه به اینکه صالحی امیری با مشغله هایش به دبیرکلی نخواهد رسید ، باید دید ، چه اتفاقی در کمیته رخ خواهد داد. 

این نوع رای دهی مجمع که به نظر می رسید برای انتخاب رئیس هیچ گزینه دیگر و چاره ای نداشت شاید یک نوع مخالفت مدنی با گزینه ای باشد که مورد حمایت وزارت ورزش هم بود. 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم

در اتفاقی جالب، تیم گل گلهر در نیمه اول دیدارش مقابل شمس آذر لباس آبی بر تن داشت ولی در نیمه دوم آن را به سفید تغییر داد.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد