Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@20:24:20 GMT

میانگین حقوق بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۴۶۴۵

ساعت 24-معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بیان اینکه متوسط پرداختی ما به بازنشستگان یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است گفت: سرانه بیمه تکمیلی در سال قبل ۲۴ هزار تومان بود که امسال به ۲۶۵۰۰ تومان رسید در حالی که باید بیش از این نرخ سرانه اختصاص می یافت.

ترابی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ  با بیان اینکه ۵۶۴ پرسنل در سراسر کشور عهده دار خدمت به یک میلیون و ۳۷۵ هزار بازنشسته هستند اظهار کرد: از یک میلیون و ۵۰ هزار شاغل اخذ کسورات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط پرداختی ما به بازنشستگان یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. در سال ۹۶ مجموع پرداختی ما ۳۳هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.۱۲۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اعطا کردیم و ۱۰۰۰ میلیارد تومان صرف بیمه تکمیلی شده است.

ترابی با اشاره به سختی ها و تنگناهای مالی گفت: سرانه بیمه تکمیلی در سال قبل ۲۴ هزار تومان بود که امسال به ۲۶۵۰۰ تومان رسید در حالی که باید بیش از این نرخ سرانه اختصاص می یافت. سیاست درمان محوری را کمرنگ تر کرده و بهداشت محوری و تغذیه سالم را به طور ویژه مدنظر قرار دادیم.

به گزارش ایسنا، علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات ارائه می کند گفت: در بخش درمان مستقیم ۸۱ مرکز ملکی تامین اجتماعی خدمات رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.


وی افزود: تامین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم با ۱۷۸۱ پلی کلینیک، ۱۱۷ دی کلینیک، ۲۳۸ بیمارستان خصوصی و ۵۹۸ بیمارستان دولتی قرارداد دارد و فرد در هنگام مراجعه به این مراکز تنها ۱۰ درصد هزینه درمانش را به عنوان فرانشیز می‌پردازد.

بیات با اشاره به فعالیت ۳۱۳ کانون بازنشستگی و ۳ میلیون بازنشسته در تامین اجتماعی گفت: ۳ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر ما تحت پوشش بیمه آتیه سازان هستند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: از سال ۱۳۹۲ با آتیه سازان که وابسته به بیمه سلامت است قرارداد داریم و ارزیابی ما از عملکرد شرکت مثبت بوده است. آتیه سازان جزو بیمه گذارانی بوده است که در مجموعه ما عملکرد خوبی داشته است.


وی افزود: ما به هرحال به اهدافی که بتواند رضایت مجموعه را در برداشته باشد رسیده ایم و از مدیریت قبلی قدردانی می کنیم به مدیر عامل جدید نیز خوش‌آمد می گوییم و امیدواریم این روند ادامه یابد و خدمات روانتر ارائه شود.

بیات با بیان اینکه بازنشستگان زحمات بسیاری را برای کشور متحمل شده اند و جلب رضایت آنها برای ما حائز اهمیت است گفت: چتر حمایتی بیمه بر سرمان بود اما در همه بخش‌ها کامل نبود و تلاش کردیم بازنشستگان توامان تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی باشند تا با مشکلی روبرو نباشند. بیمه تکمیلی در حوزه کانون عالی از مطالبات مهم ماست و نظارت می کنیم و حتی بازدیدهای سرزده از شعبات آتیه سازان داشته‌ایم و تقاضا می کنیم در انتصابات مدیران در سطح کشور دقت عمل بالایی صورت گیرد

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین همتراز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حامد علامتی شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان و بازنشستگان اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان بعد از گذشت ۱۱ سال دریافتی فرهنگیان جزو بالاترین دریافتی در بین کارکنان دولت است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا فرهنگیان دغدغه معیشتی و اقتصادی کمتری داشته باشند تا با فراغ بال بیشتر بتوانند در کلاس درس و دوره های آموزشی حاضر شده و خدمات کیفی آموزشی و پرورشی ارائه کنند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود در دولت سیزدهم با تلاش وزیری دانا و توانمند حوزه تعلیم و تربیت از رشد کمی و کیفی برخوردار است و نگاه به معلم نگاه عزت و کرامت است.

علامتی نقش و جایگاه معلمان را در تربیت و تعالی نسل آینده یادآور شد و بیان کرد: پرورش و هدایت دانش آموزان با محوریت معلمان انجام می شود و معلمان هستند که در حوزه های مهارتی، هدایت تحصیلی، پرورش افکار و اندیشه نوجوانان و کودکان نقش آفرینی می کنند.

وی تصریح کرد: همه اقشار جامعه امروز رشد و بالندگی خود را در ابعاد مختلف مرهون معلمان هستند چرا که از کسبه و بازاری گرفته تا پزشکان و مهندسان دست پرورده معلمان در مدارس هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: معلمان ما امروز در حساس ترین سنگر به دنبال کشف استعدادهای دانش آموزان بوده و نقش ارزنده ای را در این زمینه ایفا می کنند.

علامتی ادامه داد: تمام رفتار و اخلاق معلمان الگویی برای دانش آموزان هستند و باید در این الگوسازی توجه و دقت بیشتر مدنظر باشد.

وی از آموزش و پرورش استان اردبیل به خاطر کارنامه موفق در همراهی شایسته با مجموعه وزارت برای تحقق برنامه های مختلف قدردانی کرد.

کد خبر 6100136

دیگر خبرها

  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین همتراز می شود
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری