Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی رضایی در جلسه با ستاد امور شاهد و ایثارگران واحد مرند که با حضور محمدباقر احمدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان، غفار تاری معاون اداری و مالی واحد مرند و محمدرضا بخشی مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران برگزار شد با بیان اینکه خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و به ویژه فرزندان آنها یک وظیفه اساسی است، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی به ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر توجه ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی فعالیت‌های دانشگاه در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ارائه و اظهار کرد: «برگزاری یادواره شهدای دانشجو، طلاب و مدافع حرم با حضور سردار نوعی اقدم و با مداحی زنجانی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر از جمله این برنامه‌ها است.»

احمدی نیز با قدردانی از مسئولان دانشگاه به ویژه در برگزاری مناسب یادواره شهدای دانشجو، خاطرشان کرد: «خانواده‌های معظم شهدا عزیزترین افراد نظام هستند و خدمت به آنها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اکنون وظیفه دانشجویان شاهد و ایثارگر است که فرهنگ ایثار و شهادت را همگام با مسئولان در دانشگاه ترویج دهند.»

اجرای برنامه‌های فرهنگی، رسیدگی به مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر، مشاوره برای دانشجویان و پیگیری مطالبات بنیاد شهید به دانشگاه از موضوعات مورد بحث این جلسه بود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد