Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@19:55:08 GMT

◄ بنادر شمالی رونق می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۵۰۵۷

◄ بنادر شمالی رونق می‌گیرند

تین‌نیوز | 

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ایران  از ایجاد ظرفیت‌های خوب ترانزیتی و گردشگری در بنادر شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدعلی حسن‌زاده روز دوشنبه در حاشیه همایش هم‌اندیشی توسعه حمل‌ونقل ریلی در بنادر در بهشهر گفت: در حاشیه جنوبی دریای خزر ظرفیت‌های ترانزیتی خوبی ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: راه‌اندازی شبکه ریلی رورو این ظرفیت‌ها  را افزایش خواهد داد و بندر امیرآباد در اولویت این کار قرار دارد.

وی گفت : سازمان بنادر و دریانوردی تمام محدودیت و موانعی را که درراه جابه‌جایی کالاهای ترانزیتی ازلحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وجود داشت ، برطرف کرده است. و تخفیف تعرفه‌های جابه‌جایی و ترانزیت بار یکی از برنامه‌هاست.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت که تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی خصوصی که در بنادر کشور با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصدی دارند، تعیین تکلیف می‌شود.

وی تعداد طرح‌های در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در سازمان بنادر را اعلام نکرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، بر آمادگی تمام ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای هر نوع مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

وی با اشاره به گزارش‌های اداره منابع طبیعی بر وقوع ۳۰ فقره آتش سوزی در سال گذشته در سطح مراتع شهرستان و بیان اینکه این حریق‌ها به همت مردم، اطفا شد خواستار تقویت این ظرفیت شد.

وی بر تشکیل اکیپ‌های مردمی در تمام روستاها، استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد و زیست محیطی و همیاران طبیعت، احساس مسئولیت بیشتر، عدم آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی بعد از برداشت، مدیریت به موقع چرای علف‌های هرز مراتع، مدیریت خاموشی‌ها، صرفه جویی حامل‌های انرژی و توجه به اخطارهای هواشناسی تاکید کرد.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به قطعی برق گسترده ناشی از بارش بی سابقه نزولات جوی و رانش زمین در سال گذشته از همکاری تمام ادارات و ارگان‌ها، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرد.

تقویت زیرساخت‌های شهری برای هدایت آب‌های سطحی، تهیه تجهیزات پشتیبان برای جلوگیری از تداوم خدمات رسانی، ارتقای سطح هماهنگی، برگزاری مانورها و نگارش و تدوین سناریوهای احتمالی، تقویت آموزش‌ها، توزیع مناسب و استقرار تجهیزات و تکمیل شبکه جمع آوری آب‌های سطحی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد خبر 6089497

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند