Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:11:49 GMT

«خوک» ایرانی در رقابت برلین

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۵۱۴۴

‎فیلم سینمایی «خوک» اثر جدید مانی حقیقی، بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین راه یافت. 

فیلم سینمایی «خوک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مانی حقیقی به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین به نمایش در می‌آید.
‎نمایش «خوک» در جشنواره برلین، نخستین نمایش فیلم است و پس از آن، تور بین‌المللی اثر جدید مانی حقیقی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎در خلاصه داستان «خوک» آماده است: «حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره‌ی محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز  این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ هنگامی که نام حسن به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، اوضاع دیگر غیرقابل تحمل می‌شود. حالا حسن ناچار است برای اعاده حیثیتش نقشه‌ی هوشمندانه‌ای بکشد...»
‎حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پری ناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش ایفای نقش کرده‌اند و رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز در این فیلم حضور دارند.

‎سایرعوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: مانی حقیقی، سرمایه گذار : سید محمد امامی ، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری،طراح لباس: نگار نعمتی،طراح صحنه:امیرحسین قدسی،تدوین: میثم مولایی،طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی،صدابردار:داریوش صادق پور، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی،جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، عکاس: عباس کوثری
‎محصول : شرکت تصویر گستر پاسارگاد
‎جشنواره فیلم برلین 15 تا 25 فوریه (26 بهمن ماه تا 16 اسفندماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام