Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت:‌ اقدامات و عملکرد جزیره‌ای در هیچ جای دنیا منتج به نتیجه مطلوب نشده است و اقدامات بخشی و جزیره‌ای اگر نتایجی هم در برداشته تنها برای آن بخش‌هایی است که احتمالاً از امکانات خاص برخوردار هستند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدحسین مقیمی امروز در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های تهران که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به نقش‌آفرینی و کارکرد دانشگاه‌ها در توسعه شهر و استان تهران در راستای توسعه ملی در سطح کشور اظهار داشت: بررسی برنامه‌های توسعه دانشگاه‌ها دو هدف عمده این نشست است که اقدامات و عملکرد جزیره‌ای در هیچ جای دنیا منتج به نتیجه مطلوب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی از فرآیندهای موجود افزود: اقدامات بخشی و جزیره‌ای اگر نتایجی هم در برداشته باشد، تنها برای آن بخش‌هایی است که احتمالاً از امکانات خاص برخوردار هستند و با استفاده از همین امکانات خاص احتمالاً‌ پیشرفت‌هایی داشته باشند.

استاندار تهران سپس با تأکید بر لزوم هماهنگی، هم‌اندیشی و همگرایی در بررسی و واشکافی مشکلات و یافتن راه‌حل‌های دقیق و علمی برای گذار از مشکلات و بحران‌ها، از آمادگی استانداری تهران برای برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی مشترک با دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: می‌توان با استفاده حداکثری از اختیارات استانداری و اختیارات دانشگاه‌ها، در برطرف کردن مشکلات مبتلابه دانشگاه و جامعه هم‌افزایی ایجاد کرد.

مقیمی یادآور شد: متأسفانه استان تهران در مقایسه با حجم و گستردگی و امکاناتی که در اختیار دارد، جزو محروم‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به کمبودها و نارسایی‌های موجود در برخی از شهرهای استان تصریح کرد:‌ از رؤسای دانشگاه‌ها درخواست داریم تا برای رفع کاستی‌ها و نواقص، به ویژه در بخش بهداشت و درمان همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند.

استاندار تهران محدودیت امکانات درمانی در شهر پردیس را نمونه‌ای از مشکلات فراروی استان دانست و گفت: ایجاد شهر جدید پردیس باجمعیت 700 هزار نفری در آن نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم و وجود بیمارستانی مجهز است تا از انتقال و تردد بی‌مورد بیماران و همراهان بیمار به مرکز استان و ایجاد ترافیک انبوه جلوگیری شود که در این زمینه نیازمند عزم جدی برای حل مشکلات این شهر هستیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حضور همزمان وزارتخانه‌ها و مدیران استانی در استان یکی از مشکلاتی است که مانع تمرکز مدیران برای حل مشکلات استان شده و روند مدیریت آسیب‌ها و نارسایی‌ها را کُند کرده است.

مقیمی تصریح کرد:‌ عزم و تمرکز نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن مشکلات استان از ضرورت‌هایی است که اخیراً استانداری تهران برای هم‌اندیشی و تشریک مساعی در این مسیر، جلساتی را با نمایندگان استان تشکیل داده و این روند همدلی و مشارکت برای برطرف کردن مشکلات اساسی و زیربنایی استان را آغاز کرده است.

وی در پایان خطاب به رؤسای دانشگاه‌های تهران اظهار داشت: با نمایندگان مردم استان در مجلس، جلسات و دیدارهای مشترک داشته باشید تا روند حل مشکلات با لحاظ و تأثیر نظرات تخصصی دانشگاه‌ها تسریع و تسهیل شود.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست