Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین همایش سالانه طراحان و تولیدکنندگان در حوزه مد و لباس عصر امروز در موزه هنرهای معاصر پارک لاله برگزار شد.

در این مراسم حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: در این مراسم برای اولین بار از طراحان و تولیدکنندگانی که آثارشان به تولید انبوه رسیده است، تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی های این مراسم این است که ما می خواهیم با فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی تجدید بیعت کنیم. قرار است در این همایش همه طراحان حرف‌های خود را بزنند و همه گوش فرا دهیم تا مشکلات مرتفع شوند.

قبادی همچنین در سخنان کوتاه خود گریزی هم به برگزاری جشنواره مد و لباس فجر امسال زد و افزود: جشنواره لباس فجر امسال تفاوت های بسیار زیادی در محتوا با سال‌های گذشته دارد و امیدوارم با مشارکت همه دوستان جشنواره خوبی داشته باشیم.

بعد از سخنان حمید قبادی، تولید کنندگان مد و لباس به بیان مشکلات خود پرداختند.

محمدرضا ملکشاهی یکی از تولیدکنندگان با سابقه کشور در حوزه مد و لباس اظهار کرد: بیشتر نگاه طراحان در صنعت لباس، تولید برای بانوان و مانتو بوده است. به لطف خدا بعد از برگزاری هفت دوره جشنواره فجر، پیشرفت بسیار خوبی در طراحی داشته ایم و توانسته ایم در این زمینه بومی سازی کنیم؛ اما در مورد لباس آقایان نیز باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.

غزاله بهمنی یکی دیگر از طراحان برجسته کشور در حوزه لباس بانوان خاطرنشان کرد: ما نباید لباس‌هایمان را فقط برای بازیگران یا افراد معروف جامعه لباس تولید کنیم. در حقیقت باید طوری طراحی و تولید کنیم که قشر متوسط جامعه نیز بتوانند از لباس‌های داخلی استفاده کنند.

مریم یاستی رکوردار طراحی لباس در کشور با ثبت 352 اثر در زمینه طراحی لباس بانوان و از طراحان برتر حوزه مد و لباس، هم در این مراسم ابراز داشت: سه سال است که در این زمینه فعالیت می کنم. به نظر من امروز بستر کار کردن در زمینه و لباس برای طراحان فراهم است و باید حداکثر توان خود را در این امر به کار گیرند.

فواد معتمد یکی دیگر از تولیدکنندگان حوزه مد و لباس بود که در این مراسم سخن گفت. وی افزود: ما در فروشگاه‌های کشور نیاز به محتوا داریم و باید به این موضوع بپردازیم. موضوع بعد فاصله بین دانشگاه و طراحان است. ما باید مسئولیت اجتماعی خود را به عنوان یک تولیدکننده انجام دهیم.

در ادامه این مراسم از برترین طراحان کشور تقدیر شد.

در بخش دیگری از این مراسم حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و صادقی مدیر دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم فجر به سوالات طراحان پاسخ دادند.

در این مراسم نزدیک به 400 طراح تولیدکننده و استاد دانشگاه در حوزه مد و لباس حضور داشتند و بسیاری از این افراد به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست