Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدنان احمدی آزاد، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در مدت یاد شده، دولت نیز 80 میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل ساختمان بخش مراقبت های قلبی ریوی (ICU) و بخش مغز و اعصاب این مرکز درمانی کمک کرده است.
وی بیان کرد: بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج در سال 67 در زمینی به مساحت 12هکتار با هشت هزار مترمربع زیر بنا با 48 تخت و برخورداری از بخش های جراحی عمومی، زنان و زایمان، مادر و کودک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی آزاد گفت: با کمک های مستمر مردم و خیران، ساخت بخش های جدید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای این مرکز درمانی میسر شد و هم اکنون این بیمارستان با 18 پزشک متخصص و جراح به یکی از قطب های پزشکی جنوب فارس تبدیل شده است.
او بیان کرد: این مرکز درمانی دارای بخش های تخصصی و جراحی چشم، اعصاب و روان، کلیه و مجاری ادرار، ارتوپدی، دیالیز، قلب و عروق، سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی و سایر بخش های مورد نیاز است.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
7367 /6118
خبرنگار: عبدالله اعظمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد