Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@08:26:17 GMT

شرایط فروش تویوتا راوفور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۶۵۴۶

صراط: نماینده رسمی محصولات تویوتا در جدیدترین بخشنامه خود شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی پرطرفدار راوفور ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. خودرویی که به تازگی با بازشدن ثبت سفارش امکان خرید آن میسر شده است.

به گزارش میزان، نماینده رسمی محصولات تویوتا در جدیدترین بخشنامه خود شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی پرطرفدار راوفور ۲۰۱۸ را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرویی که به تازگی با بازشدن ثبت سفارش امکان خرید آن میسر شده است.

در این بخشنامه، تویوتا راوفور ۲۰۱۸ در تیپ T۳-V با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان با تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می‌رسد. البته در شرایط نقدی خریداران محترم می‌توانند از هدیه ویژه تخفیف ۳ میلیون تومانی بهرمند شوند. در شرایط فروش راوفور ۲۰۱۸ خریداران محترم می‌توانند از تسهیلات ویژه تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۸ ماهه بهرمند شوند. همچنین امکان انتخاب شرایط اقساطی با تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ماهه بدون کارمزد نیز برای خریداران میسر می‌باشد.

راوفور ۲۰۱۸ همانند مدل پیشین خود دارای پیشرانه ۲۵۰۰ سی سی با حداکثر توان ۱۷۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر بهرمند است. این پیشرانه، که یکی از قدرتمند‌ترین‌ها در میان سایر رقبا محسوب می‌شود درکنار جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک عملکرد بسیار بالایی را در رانندگی برایتان به ارمغان می‌آورد.

از جمله امکانات و تجهیزات مورد استفاده در تویوتا راوفور ۲۰۱۸ می‌توان به روکش چرم صندلی ها، سیستم کروز کنترل، سانروف، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سرپایینی (DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC)، رادار نقطه کور (BSM)، سنسور پارک جلو و عقب، درب برقی صندوق عقب، آینه‌های تاشو برقی، سیستم روشنایی در روز (DRL)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس این خودروساز ژاپنی به خبرنگاران گفت دایهاتسو، شرکت تابعه تویوتا قصد دارد بعد از رسوایی در تخلف در بررسی‌های ایمنی خودروها توسعه خودروها را از سر بگیرد و افزود که فرصت‌هایی را در آمریکای جنوبی و آفریقا دید.

دایهاتسو سال گذشته اعلام کرد که آزمایش‌های ایمنی را برای حدود ۸۸ هزار خودروی کوچک تقلب کرده است که اکثر آنها با نام تجاری تویوتا فروخته می‌شوند و این رسوایی برای بزرگترین خودروساز ژاپن خطری برای شهرت ایجاد کرده است.

رئیس جدید این شرکت، ماساهیرو اینوئه از تویوتا اعزام شد تا دایهاتسو را تغییر دهد و آن را در مسیر رشد قرار دهد. از سرگیری توسعه خودروهای جدید یک نقطه عطف مهم خواهد بود و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار انجام دادیم و قصد داریم تا پایان سال به جلو حرکت کنیم.

او در یک میزگرد به خبرنگاران گفت که بازارهای نوظهور برای ما مناسب هستند و مانند پرتاب یک توپ سریع و مستقیم در وسط منطقه حمله است. وی گفت که آمریکای جنوبی و آفریقا، بازارهایی هستند که باید در ۱۰سال آینده کانون توسعه باشند.

بر اساس گزارش رویترز، همه مدل‌های دایهاتسو به جز یک مورد، مطابق با استانداردهای داخلی تایید شده‌اند و محموله‌ها از سر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند