Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مشخص شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیته ملی المپیک با مشخص شدن اعضای هیات اجرایی به پایان رسید.

از میان ۱۶ رییس فدراسیونی که برای عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شده بودند، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال با ۳۷ رای، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با ۳۴ رای و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با ۳۲ رای توانستند در دور نخست انتخاب و برای چهارسال عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی با ۲۹ رای، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی با ۲۸ رای، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس با ۲۵ رای، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با ۲۲ رای، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا با ۱۹ رای و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری با ۱۹ رای به دور دوم راه یافتند تا سه نفر دیگر هیات اجرایی از بین این ۶ رییس فدراسیون انتخاب شوند.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو با ۱۶ رای، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با ۱۶ رای، محمد علی صبور رئیس فدراسیون سه گانه با ۱۴ رای، احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال با ۱۳ رای و زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک با ۱۰ رای نفراتی بودند که به دور دوم راه نیافتند.

اما دور دوم انتخابات نیز برای تعیین سه عضو دیگر هیات اجرایی برگزار شد که در نهایت عبدی افتخاری با 27 رای، علی دادگر با 26 رای و مجید شایسته با 24 رای به هیات اجرایی راه یافتند.

محسن رضوانی با 23 رای، مهدی تاج با 22 رای و مسعود خلیلی با 18 رای سه نفری بودند که به هیات اجرایی راه پیدا نکردند.

این در حالی بود که پیش از این هادی ساعی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به عضویت هیات اجرایی درآمده بود.

 به این ترتیب تکلیف تمام پست ها مشخص شد و انتخابات به پایان رسید.

ترکیب هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک:

رییس: رضا صالحی امیری

دبیرکل: شاهرخ شهنازی

نواب رییس:  طاهره طاهریان و فضل الله باقرزاده

 خزانه دار: کیکاووس سعیدی

 هیات اجرایی: هادی ساعی، علیرضا رحیمی، مجید کیهانی، محمد علیپور، عبدی افتخاری، علی دادگر، مجید شایسته

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند