Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان گفت: زمان آن رسیده که در المپیک، تمام فشار برای مدال آوری روی کشتی، وزنه برداری و تکواندو نباشد و می توانیم در شمشیربازی، کاراته، تیراندازی، قایقرانی و سنگنوردی نیز در المپیک مدال آور باشیم.

به گزارش ایرنا، سلطانی فر امروز -دوشنبه- بعد از پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک افزود: خوشحالم که توانستیم در یک روز باشکوه و در فضایی دوستانه برای تمامی پست های کمیته افرادی را انتخاب کنیم و باید از کمیته ملی المپیک به دلیل برگزاری به موقع این جلسه و همچنین روسای فدراسیون ها تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تسلیت درگذشت دریانوردان ایران اظهار داشت: حادثه درگذشت دریانوردان ایرانی در کشتی سانچی یک حادثه دردناک بود و امیدوارم خداوند به خانواده های این افراد غیور صبر عطا کند.
وی گفت: تشکر ویژه و صمیمانه از «کیومرث هاشمی» رییس سابق کمیته ملی المپیک دارم و شهادت می دهم که او در چند ماه گذشته با تدبیر و درایت و عزم ویژه در تمامی امور تلاش کرد و با رعایت قوانین داخلی و همچنین بین المللی مقدمات انتخابات را فراهم آورد تا امروز این مجمع باشکوه برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان افزود: برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و دوست داشتیم که هاشمی همچنان در هیات اجرایی می ماند تا از ظرفیت های ارزنده ایشان که تجربه گرانبهایی دارند، استفاده کنیم و برای مدیرانی که دیگر در هیات اجرایی و دیگر بخش های کمیته حضور ندارند نیز آرزوی موفقیت دارم.
سلطانی فر بیان داشت: همه در چهار سال گذشته برای سربلندی ورزش کشور تلاش کردند و نگاهی که به هشت دوره بازی های المپیک قبل از انقلاب و هشت دوره بعد از انقلاب داریم، عملکرد مشخص و نتایج خوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کسب شده است.
وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیشتر نقاط کشور ورزشگاه های فوتبال، سالن های ورزشی و دیگر سخت افزارها را تهیه کرده است ولی تلاش می کنیم این افتخارات در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا درخشان تر باشد و در رشته های بیشتری مدال بگیریم و
زمان آن رسیده در المپیک تمام فشارمان برای مدال آوری روی کشتی و وزنه برداری و تکواندو نباشد و می توانیم در شمشیربازی، کاراته، تیراندازی، قایقرانی و سنگنوردی نیز در المپیک مدال آور باشیم تا موجب عزت و افتخار مردم ایران شویم.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در ورزش های پایه بحث های جدی با رییسان فدراسیون ها داشتیم و شاید در شنا و ژیمناستیک با توجه به مدت کم نتوانیم در المپیک 2020 توکیو به هدفمان برسیم، اما به این دو ورزش و دیگر رشته های المپیکی نگاه ویژه ای داریم و در ورزش های تیمی به طور مثال در والیبال با توجه به شرایط خوبی که در 10 سال اخیر داشتیم، می توانیم موفق شویم، چرا که اکنون جزو 10 تیم برتر دنیا هستیم و در بسکتبال نیز این توان وجود دارد و فوتبال در حال پوست اندازی در بخش های مختلف است که این باید به باشگاهها، مدیران، مربیان و ورزشکاران برسد که این عزم تغییرات و پیشرفت را در مسوولان فدراسیون می بینم تا بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی افزود: تلاش این است علاوه بر ورزش همگانی بتوانیم در عرصه پهلوانی نیز همواره پیشرفت کنیم و ضمن آنکه ستاد ویژه بازی های آسیایی و المپیک را از هشت ماه قبل با همکاری و تعامل کمیته ملی المپیک تشکیل داده ایم، با برگزاری جلسات مدون، شرایط را بررسی کرده ایم تا ابتدا در جاکارتا موفق باشیم و سپس روند خوب را به المپیک برسانیم.
سلطانی فر در پایان برای صالحی امیری رییس جدید کمیته ملی المپیک آرزوی موفقیت کرد و گفت: تلاش می کنیم در کنار هم برنامه ها را با قدرت پیش برده و در بازی های آسیایی و دیگر رویدادها موفق باشیم.
چهل و پنجمین دوره مجمع عمومی و یازدهمین دوره مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار و ترکیب کامل ١١ عضو کرسی هیات رییسه و اجرایی این کمیته مشخص شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1067**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید

مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند.

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند