Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دوست داريد که همزادتان را در تابلوهاي نقاشي معروف پيدا کنيد؟ آخرين نسخه اپليکيشن Arts & Culture گوگل دقيقا همين کار را برايتان انجام مي دهد.
با آپديتي که ساعاتي پيش براي اين اپ منتشر شده، Arts & Culture حالا مي تواند به لطف تکنولوژي تشخيص چهره در ميان کلکسيون عظيم تابلوهاي نقاشي به جستجو پرداخته و پرتره اي را پيدا کند که بيشترين شباهت را به شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي اين منظور کافيست از خودتان در اپ يک سلفي بگيريد. بعد از اين کار، Arts & Culture به جستجوي همزادتان در تابلوهاي نقاشي پرداخته و در نهايت نتيجه را به صورت عکسي مقايسه اي در يک قاب به نمايش در مي آورد. حالا مي توانيد اين تصوير مقايسه اي را در حافظه ذخيره کرده يا مستقيما در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذاريد.

سال گذشته وبسايت mymodernmet مقاله اي منتشر کرد که در آن به شباهت عجيب بعضي انسان هاي عصر حاضر به پرتره هاي مشهور پرداخته شده بود. اپليکيشن Arts & Culture گوگل با اين قابليت جديد، حالا همين کار يعني پيدا کردن شباهت افراد با تابلوهاي نقاشي را با سرعت بسيار بيشتري انجام مي دهد.
البته عملکرد اپ در اين کار هميشه جالب نيست و گاهي اوقات افرادي را در نقاشي ها پيدا مي کند که کوچک ترين شباهتي به شما ندارند. با اين وجود گاهي اوقات مثل تصوير بالا نتايج به ميزاني باورنکردني به يکديگر شبيه هستند.
اگر شما هم مي خواهيد که همزادتان را در آثار هنري بيابيد، شايد بد نباشد که همين حالا آخرين نسخه اپ Arts & Culture را از اپ استور يا گوگل پلي دريافت نماييد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس