Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیته ملی المپیک نسبت به شائبه لابی در انتخابات کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد و گفت: این کارها در همه‌جای دنیا انجام می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ ورزشی فوتبال ایران سایر حوزه ها نظرات

فضل‌الله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب صالحی امیری به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شد که صالحی امیری رای بیاورد، چون به دلیل توانمندی که داشت و دارد، مجمع به او رای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رای که نه، قیام کرد که به او رای اعتماد بدهد. امروز یک انتخابات دموکراتیک در یک جو خوب برگزار شد. از کیومرث هاشمی هم که قبلاً در کمیته سمت داشت، تشکر کنم.

وی در واکنش به این سوال که «به‌نظر می‌رسد همه در رودربایستی گیر کردند و به همین‌خاطر برای صالحی امیری قیام کردند»، تصریخ کرد: ما جمعیت 100 هزار نفری نیستیم که کلاً 58 نفر هستیم که همه همدیگر را می‌شناسیم.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک راجع به صحبت‌هایش با وزیر ورزش و جوانان در حین رای گیری، گفت: فقط تشکر و قدردانی کردم. جو خوبی بر انتخابات حاکم است که وزارت ورزش هم نقش مهمی در آن دارد. امروز انتخابات نزدیکی بود و دغدغه‌ای سر این نداشتیم که کسانی رفتند که مهندسی شدند. آن‌قدر رقابت نزدیک بود که نشان می‌دهد انتخابات در جو خوبی برگزار شد. من چندین دوره در انتخابات بودم و امروز یکی از بهترین‌ انتخابات بود.

باقرزاده سپس در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد و در مورد حضورش در انتخابات کنفدراسیون شمشیربازی آسیا گفت: وقتی من به مجمع انتخاباتیی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا رفتم، جو عجیبی بود. وقتی رفتم داخل سالن، گفتم «خدایا این دوره رأی نخواهیم داشت»، چون با خوب نبودند و می‌خواستند سرمان را بِبُرند. یک نفر که رئیس  یکی از فدراسیون‌های شرق آسیا بود گفت «شما ایرانی هستید و اول می‌شوید» و همین‌طور هم شد. یک نفر از قطر آمده بود به همه کادو می‌داد. او به ما هم هدیه داد، اما ما اصلاً چیزی نداشتیم که بدهیم. فقط همه را «ماچ» می‌کردیم. با همین بوسه‌ها و ماچ‌ها هم رأی آوردیم.

وی در واکنش به این سوال که «پس آیا بودن لابی را تایید می‌کنید؟» گفت: (لابی) در همه‌جای دنیا می‌شود، اما ما چه لابی اینجا داریم که بکنیم؟ لابی‌مان این رفاقت‌هایی است که داشتیم. آمدیم و برنامه‌های‌مان را گفتیم. ما روزی 10 جا همدیگر را می‌بینیم. قسم می‌خورم که اگر من یک ریالی از کمیته ملی المپیک حقوق گرفته باشم یا یک جایی رفته باشم. با شمشیربازی به‌خاطر اینکه رئیس بودیم جاهای مختلف رفتیم، اما از طرف کمیته نه.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم شائبه به وجود بیاید، برای این هم کیومرث هاشمی فداکاری و ایثار کرد، چون برای خودش هیچ چیزی نمی‌خواست. اگر او چیزی برای خودش می‌خواست الم‌شنگه درست می‌شد یا درست می‌کردند.

باقرزاده در واکنش به این مسئله که «شما سرپرست آکادمی بودید و حالا به عضویت کمیته ملی المپیک درآمدید»، تصریح کرد: من اینجا خدمت می‌کنم . من زمانی که آنجا بودم، خیلی خدمت کردم. تجهیزات فیزوتراپی ایجاد کردم که فدراسیون‌ها بهره بردند. نیازی ندارم که اینجا باشیم. من رئیس فدراسیون شمشیربازی هستم، استاد دانشگاه و عضو اتحادیه شمشیربازی آسیا هستم. برای خدمت و کمک به اینجا آمدم.هر تصمیمی بگیرند، من تابع آن هستم.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S27,3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه از حضور در المپیک پاریس حذف شد.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

تیلور بعد از حذف از حضور در المپیک با انتشار تصویری از خودش در کنار دخترش نوشت: یک آخر هفته احساسی. مطمئنا زندگی ادامه دارد و خورشید هنوز طلوع می‌کند. از شما سپاسگزاریم.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر