Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضرت ایت الله جزایری امام جمعه اهواز دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با حضرت ایت الله جزایری امام جمعه اهواز گفت: شما یکی از استوانه های انقلاب در این منطقه هستید و برای ما نیز بوی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را می دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه ملت باید شاکر خداوند منان به واسطه حضور شما باشند اظهار کرد: ملت هرگز روزهای ایستادگی و مقاومت شما را در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی کنند و در اتفاقات اخیر نیز نقش بی بدیل شما در سرکوب مخالفان و معاندین برای همگان بار دیگر به اثبات رسید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما در تمامی بازدید های استانی خدمت نمایندگان مقام معظم رهبری می رسیم و از آنها نور میگیریم تا چراغ راهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

حضرت ایت الله جزایری در این دیدار خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت. مسولیت بسیار بزرگی از سوی رهبر فرزانه انقلاب بر دوش شما قرار گرفته و آن هدایت معنوی و ارشاد مجموعه بزرگ و غرور آفرین ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران است که انشاالله در این ماموریت موفق و سر

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

دَخَلتُ على أبی الحسَنِ العَسکرِیِّ علیه ‏السلام فقالَ: «أینَ کُنتَ؟ فَقُلتُ: زُرْتُ الحُسینَ علیه ‏السلام، قالَ: أما إنّکَ لو زُرْتَ قَبرَ عبدِ العظیمِ عِندَکُم لَکُنتَ کَمَن زارَ الحُسینَ بنَ عَلِیٍّ علیهماالسلام؛» «راوی: یکى از اهالى رى گفت: خدمت امام هادى علیه ‏السلام مشرّف شدم. حضرت پرسید: کجا بودى؟ عرض کردم: به زیارت حسین علیه ‏السلام رفته بودم. حضرت فرمود: بدان که اگر قبر عبدالعظیم در شهر خودتان را زیارت کنى، همچون کسى باشى که حسین بن على علیهماالسلام را زیارت کرده باشد.»

منبع: ثواب الأعمال: ج ۱، ص ۱۲۴

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی