Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه حسین طلا به عنوان شهردار اسلامشهر صبح امروز در سالن همایش‌های شهرداری اسلامشهر با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از معدود دفعاتی بود که مراسم در سالنی مملو از جمعیت با حضور چهره‌های مختلف سیاسی دیده می شد، البته مراسمی اینچنین جمعیتی این‌گونه نیز می طلبد تعداد کمی از حاضران را بانوان تشکیل داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیف سیاسی افراد حاضر در مراسم نیز جالب توجه بود. از قنبرزاده و تقی زاده و سیف بگیرید که چهره‌های شاخص جریان اصلوگرا هستند تا پورطالبیان و نصرت‌آبادی که نماینده جریان اصلاح طلب هستند.

چشم که می‌چرخاندی از رده های مختلف جریان های سیاسی دو جناح در مراسم حضور داشتند حضور پررنگ روحانیون و خبرنگاران نیز در مراسم کاملا مشهود بود. شاید بتوان گفت کل خبرنگاران شهرستان در مراسم حضور داشتند. برخی از فعالان رسانه ای عکس‌های مراسم را به صورت لحظه‌ای همراه با متن در کانال قرار می‌دادند برخی دیگر نیز ترجیح دادند بعدا و کامل‌تر پوشش خبری دهند. یک مورد جالب دیگر پخش زنده بخشی از مراسم از طریق اینستاگرام به صورت زنده بود که یکی از حاضرین آن را انجام می‌داد.

مجری برنامه طبق معمول برنامه‌های شهرداری و شورای شهر رضا فضل الله نژاد بود که برنامه‌ها را با چاشنی طنز برای مخاطبین خود جذاب‌تر می‌کند. اولین سخنرانی علیرضا مهرپویان طارانی رئیس شورای اسلامی اسلامشهر بود. او ترجیح داد از روی متنی از پیش اماده شده بخواند خوبی خواندن از روی متن های از پیش تعیین‌شده شاید این باشد که مطالب دسته‌بندی‌شده، کمی اصول روانشناسی و سریع و بدون وقفه است. در این مورد نیز اینگونه بود. در مطالب رئیس شورا اگر نگوییم همه، اکثر مشکلات شهر آمده بود متروی، حمل‌ونقل عمومی، بافت فرسوده، آلودگی هوا، ترافیک میدان نماز و ...

سخنران بعدی مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه شهرستان بود وی با یک مقدمه صحبت‌های خود را آغاز کرد و بر اساس آیات، تاریخ صدر اسلام و روایات گفت که ملاک برتری تقوا است. او با انتقاد از درگیری های سیاسی و جناحی در هفته‌های اخیر همگان را به پرهیز از جناح‌بازی دعوت کرد و خدمت همه مسئولان اسلامشهر به مردم را خواستار شد.

تریبون به امیر اله حقیقی فرماندار اسلامشهر رسید گویا از صحبت‌های طارانی دلگیر شده بود و روی سخن خود با او بود، او همگان را به همکاری با مجموعه مدیریت شهری دعوت کرد. حقیقی گفت اقدامات مثبت نیز در اسلامشهر صورت گرفته. تقریبا همه موارد مطرح‌شده طارانی را به چالش کشید.

او تاکید کرد که محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود ندارد در این بین انتقاداتی نیز به شهرداری اسلامشهر وارد کرد او گفت برخی اقدامات شهرداری با قانون تطبیق نداشته از جمله اینکه درآمد حریم در حریم هزینه نشده و درآمد ماده 100 از محل پارکینگ ها در پارکینگ ها هزینه نشده و ...

علیرضا ناصری پور شهرداری پیشین اسلامشهر نیز یکی از سخنران‌های مراسم بود او با برگه و پرونده آمده بود گزارشی از اقدامات انجام‌شده خود را ارائه کرد او گفت که شهرداری زمانی که او آمد به‌گل‌نشسته بود و درآمدی نداشت هیچ بلکه بدهکار نیز بود او لیستی از اقدامات خود را ارائه کرد به ذهن انسان خود به خود این مثل متبادر می شد که یک بیابانی تحویل گرفته و گلستان تحویل داده! او از تلاش های شورای چهارم نیز تشکر کرد. وقتی‌که مجری به نشانه کمبود وقت به او نزدیک شد گفت: من 18 سال پرسنل شهرداری بودم اگه پنج دقیقه به من وقت ندید انصاف نیست. (خنده برخی حضار)

تریبون به چند نفر دیگر رسید و زمان دریافت لوح‌های تقدیر و حکم حسین طلا به عنوان شهردار اسلامشهر شد یکی از اتفاقات جالب این بخش از مراسم این بود که احمد تواهن معاون امور عمرانی استانداری تهران یک جلد کلام الله مجید و یک جلد کتاب قانون شهرداری‌ها از جانب استاندار تهران به طلا هدیه کرد.

این حاشیه‌ها اگرچه دارای نکات قابل تحلیل و بررسی داشته و دارد اما هر چه بود تمام شد و حسین طلا باوجود تمام سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌ها به صورت رسمی معارفه شد تا اسلامشهر یکی از افراد خوش سابقه را در سمت شهردار خود ببیند. امید است همانطوری که همه مسئولین گفتند از امروز به بعد همدلی، وحدت و کار جمعی باعث مشکلات شود.

بابک معصومی- اسلامشهرخبر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج