Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسینعلی احسانی عصر امروز در یادواره شهدای تدارکات تیپ دوازده قائم استان سمنان با گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای ۵ و شهدای منطقه هفت‌تپه با بیان اینکه در عملیات کربلای ۵ اهداف ما محقق شد، گفت: ما در این عملیات دو نتیجه مهم گرفتیم که اولی نزدیک شدن به شهر بصره بود و دوم سبب شد تا قطعنامه ۵۹۸ در سازمان ملل تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با این شکست‌ها دشمن جنگ را به درون شهر‌ها کشاند و با بمباران شهر‌ها در طول عملیات کربلای ۵ بیش از دو هزار شهید از ما گرفت.
احسانی خاطرنشان کرد: دشمن مراکز حساس و تجمع را هدف قرار می‌داد که آشپزخانه تیپ دوازده قائم نیز از آن جمله بود. وی تصریح کرد: ما در ۲۴ دی جزیره بواربن را آزاد کرده بودیم که از قرارگاه تاکتیکی خبری آمد که آشپزخانه تیپ بمباران و همه شهید شدند.
وی ادامه داد: با رسیدن به این مکان صحنه دل‌خراشی را دیدیم که آشپزخانه بمباران شده و پیکر پاک شهدا و تکه‌های وسایل آشپزخانه روی درختان قابل مشاهده بود البته اجساد شهدا به معراج شهدا حمل شده بود.
احسانی اضافه کرد: فقط ۳۰ تا ۳۵ نفر از شهدا قابل شناسایی و مابقی قابل شناسایی نبودند.
در این یادواره ه. حسن عباسی، از رزمندگان و شاهدان عینی بمباران هفت‌تپه در سخنانی با بیان اینکه بنده از خط آمده بودم که غذا ببرم گفت: در داخل چادر بودم که ناگهان چادر روی زمین افتاد.
وی با بیان اینکه وقتی بلند شدم و چادر را برداشتم، دیدم که اثری از آشپزخانه نیست و همه بچه‌ها شهید شده بودند، گفت: در آن لحظه دیدم که بچه‌ها موقع خروج از چادر‌ها روی هم ریخته بودند و همچون شمع می‌سوختند و کاری از دست ما بر‌نمی‌آمد.

عباسی تصریح کرد: من تلاش کردم تا عده‌ای از بچه‌ها که مجروح بودند را سوار مینی‌بوس کنم و به مقر تیپ برسانم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند