Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر محفل بزرگ انس با قرآن ویژه بانوان با حضور قاریان کشوری و استانی در ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محسن تقیپور امشب در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی با اشاره به ویژه برنامه‌های قرانی در دهه فجر اظهار داشت:  با توجه به اینکه استقبال بانوان از برنامه‌های قرانی 95 درصد است بنابراین امسال همزمان با دهه مبارک فجر محفل بزرگ انس با قرآن ویژه بانوان با حضور قاریان کشوری و استانی در 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی از خانه‌های قرآن استان حتی 10 جلد کتاب قرآن نیز موجود نیست، افزود: در این ایام 600 جلد قرآن کریم در مناطق محروم استان توزیع می‌شود، همچنین مجمع‌های قرآنی نیز در استان راه‌اندازی می‌شود تا فعالان قرآنی نسبت به فعالیت‌ها و رفتارهای فرهنگی کشور واکنش نشان دهند.

سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توجه مسئولان نسبت به سبک زندگی اسلامی بیان کرد: زندگی اسلامی نشأت گرفته از قران است بنابراین ما طرحی را در ایام دهه فجر با عنوان سبک زندگی قرآنی در مناطق محروم مانند لردگان، اردل، کیار و کوهرنگ برگزار می‌کنیم که علاوه‌بر اعبارات پیش‌بینی شده اعتباراتی نیز از جامعه خیران در نظر گرفته شده است.

تقی‌پور با اشاره به فعالیت‌های زیر ساختی در حوزه قرآن خاطرنشان کرد: ما در مسابقات قرانی داور نداشتیم بنابراین دوره تربیت داور مسابقات قرآنی برای 140 نفر از ممتازان و فعالان جامعه قرانی استان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر جامعه قرآنی در ایام دهه فجر گفت: دیدار فعالان قرآنی با نمانیده ولی‌فقیه در استان، افتتاحیه‌های جشنواره‌های کودک و نوجوان در بروجن و شهرکرد، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در 13 بهمن ماه و برگزاری جلسات هم اندیشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش استان تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر گردید در این ایام قاریان و حافظان قران در مدارس حاضر شوند مباحث قرآنی را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

انتهای پیام/

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آذری در سفر به شهرکرد گفت: سال گذشته ۹ کنگره در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم برنامه ریزی شده تا کنگره ملی شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
وی افزود: کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری هم سال ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها