Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه نفتکش ایرانی سانچی با حضور مسئولین ادارات ، مدیران و کارکنان شرکت های نفتی ، ملی نفتکش و پتروشیمی ، نیروهای نظامی و انتظامی ، اساتید و دانشجویان و اهالی جزیره خارگ در مسجد سیدالشهداء دانشگاه آزاد اسلامی خارگ برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن ابراز همدردی با خانواده جان باختگان حادثه کشتی سانچی به یاد این عزیزان با قرائت فاتحه‌ و برگزاری سوگواری یاد آنان را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در حادثه آتش‌سوزی نفتکش سانچی از 32 نفر دریانورد که به آسمان پرگشودند سعید دهقانی ،سجاد عبداللهی و پوریا عیدی‌پور فارغ التحیصلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ بودند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود