Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی عقاب ها معتقد است در دراز مدت استفاده از تکنولوژی در فوتبال، به این ورزش کمک می کند.

طرفداری- لاتزیویی ها و سیمونه اینزاگی در طول هفته های اخیر از مخالفان سرسخت سیستم کمک داور ویدیویی بوده اند. امروز در جلسه که با حضور داوران و مربیان برگزار شد؛ به جمع بندی نیم فصل استفاده از VAR درسری آ پرداخته شد و افراد حاضر، نظرات خود را جهت بهبود این سیستم، بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، سیمونه اینزاگی گفت:

جلسه خوبی بود؛ در مورد سیستمی که من مخالف آن بودم؛ صحبت های خوبی انجام شد. آماری که ارائه شد نشان داد که این سیستم به فوتبال ما کمک کرده است؛ به نظرم استفاده از تکنولوژی در دراز مدت می تواند کمک زیادی به فوتبال بکند.

اینزاگی بارها از VAR انتقاد کرده بود؛ وی معتقد بود در مقطعی از فصل، این سیستم در 4 بازی پیاپی، ضد آنها عمل کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده