Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسابقات قهرمانی جودو در رده سنی نونهالان ونوجوانان سه شنبه ۲۳ آبان ماه در خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گفته رستمی رئیس هیئت جودو استان، تیم‌های نونهالان و نوجوانان کرمانشاه، اراک، همدان، لرستان، اندیمشک، شوشتر، هفت گل و مسجد سلیمان در این رقابت‌ها حضوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات همچنین یادواره پهلوانان مجتبی عزیزالهی، وحیدباقرپور و محمدملکشاهی است.

از لرستان ۶ تیم خرم آباد، بروجرد، نورآباد، دورود، ازنا و الیگودرز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات جودو نونهالان و نوجوانان غرب کشور در خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، استاندار فارس در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در شیراز گفت، کلان شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.
ایمانیه افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و همه دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.
رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.
علیرضا پاکدل ادامه داد: کنفدراسیون هندبال آسیا هم به صورت رسمی شهر تاریخی و فرهنگی شیراز را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد.
پاکدل گفت: ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.
تیم هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم‌های هند و عراق هم گروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور   از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی