Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احمد حسینی   ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: مسیر و رفتارهای ما در این انقلاب باید به‌گونه‌ای باشد که آرمان‌های تعریف شده توسط امام خمینی، برای نسل بعد پا بر جا بمانند و حفظ شوند.

وی افزود: نسل جوان برای شناخت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نیاز به آگاهی دارد و این آگاهی باید توسط کسانی انجام شود که در حوادث انقلاب حضور داشتند و آن را به چشم خود دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: نسل‌های آینده طبیعتا از وجود افرادی که خودشان در حوادث انقلاب و جبهه‌های جنگ حضور داشتند محروم‌ هستند بنا بر این باید نسل جوان امروزی را به گونه‌ای تربیت کرد که این ارزش‌ها و آرمان‌ها را به نسل پس از خودش نیز منتقل کند.

وی ادامه داد: پیشنهاذ می‌کنم که در دهه فجر علاوه بر گلباران قبور شهدای دفاع مقدس، مراسم ویژه‌ای نیز برای شهدای انقلاب اسلامی برگزار شود و از مقام شهدای انقلاب اسلامی نیز تجلیل شود.

حسینی تصریح کرد: هر یک از ابعاد داخلی و خارجی انقلاب اسلامی دارای مباحث و شاخه‌های متعددی است که بهترین زمان برای تبیین این مطالب دهه فجر است و امیدوارم برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل‌های جدید تبیین و تشریح شود.

وی با تأکید براینکه محوریت تمام برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر باید تبین برکات انقلاب اسلامی باشد اظهار کرد: باید در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ها در دهه فجر، به مردمی بودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و نباید از این مسئله مهم غافل شویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: همچنین باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا شاهد برگزاری مراسم‌های مختلف در تمام نقاط شهر باشیم و در همین راستا مساجد و تکایا می‌توانند بسیار موثر باشند و با برگزاری مراسم‌های مختلف در دهه فجر نقش زیادی در تبیین و تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند