Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@14:34:24 GMT

شکست‌ناپذیران لیگ هفدهم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۰۰۰۹

به گزارش پارس نیوز،

شکست ناپذیری سه تیم فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ادامه دارد.

سه تیمی که در هفته های اخیر بدون شکست بودند در هفته نوزدهم هم به این روند خود ادامه دادند. پرسپولیس بازی خود را برد، استقلال و فولاد هم مساوی کردند. پارس جنوبی جم اولین تیم شکست‌ناپذیر لیگ هفدهم لقب گرفت، این تیم شگفتی‌ساز ۱۱ هفته بدون باخت را تجربه کرد تا اینکه در هفته دوازدهم مغلوب فولاد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد که نوار شکست‌ناپذیری پارس جنوبی را قطع کرد خودش موفق شد به حدنصاب جدیدی در این فصل برسد.این تیم در بازی هفته هفدهم خود مقابل نفت تهران به دوازدهمین هفته بدون شکست خود رسید و رکورد جدیدی در لیگ هفدهم ثبت کرد. فولاد حالا شمار هفته های بدون باخت خود را به عدد ۱۴ رسانده است.

پرسپولیس هم پا به پای فولاد پیش آمده و در بازی با سیاه جامگان سیزدهمین هفته بدون باخت خود را تجربه کرد.سومین تیمی که در این هفته‌ها نمی بازد، استقلال است که حالا به ۹ هفته بدون باخت رسیده است.ذوب آهن هم در پنج هفته اخیر شکست نخورده است.فولاد، پرسپولیس و ذوب آهن هر سه می‌توانند امیدوار باشند که رکورد شکست نخوردن در لیگ هفدهم را به نام خود ثبت کنند.برای ثبت رکورد شکست ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر هر سه تیم اما کار سختی دارند.

رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر ۲۱ هفته است. سپاهان در لیگ دهم این رکورد را ثبت کرد و پرسپولیس در لیگ پانزدهم موفق به تکرار آن شد.فولاد برای رسیدن به این رکورد به هفت بازی دیگر نیاز دارد و پرسپولیس به هشت مسابقه. هر دو تیم دیدارهای سختی در ادامه لیگ دارند و رسیدن به رکورد ۲۱ بازی بدون باخت ماموریت دشواری است.

تعداد هفته‌های بدون باخت تیم‌ها در لیگ هفدهم؛

فولاد خوزستان: ۱۴ هفته(ادامه دارد)

پرسپولیس: ۱۳ هفته(ادامه دارد)

پارس جنوبی جم: ۱۱ هفته

استقلال تهران: ۹ هفته(ادامه دارد)

پیکان: ۸ هفته

پدیده خراسان: ۶ هفته

ذوب آهن: ۵ هفته(ادامه دارد)

صنعت نفت آبادان: ۴ هفته

سایپا تهران: ۴ هفته

تراکتورسازی تبریز: ۴ هفته

سپیدرود رشت: ۴ هفته

سپاهان اصفهان: ۳ هفته

گسترش فولاد: ۳ هفته

سیاه‌جامگان مشهد: ۳ هفته

استقلال خوزستان: ۲ هفته

نفت تهران: ۲ هفته

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم دریای کاسپین بابل عصر چهارشنبه ۸ فروردین از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان تیم فجر شهیدسپاسی بود.

دریای بابل مقابل زردپوشان شیرازی که به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می شود نتوانست مقاومت کند و در دقیقه ۲۰ با گل طاهرخانی بازی را یک بر صفر واگذار کرد.

دریای بابل با این باخت ۱۸ امتیازی باقی ماند و در جایگاه ۱۷ جدول رده بندی قرار گرفت و شنبه هفته‌ آینده به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد